کد خبر : 270914
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
-

مقاومت فلسطین به طرف‌های عربی و بین‌المللی فرصت تلاش برای پایان محاصره غزه را می‌دهد

مقاومت فلسطین به طرف‌های عربی و بین‌المللی فرصت تلاش برای پایان محاصره غزه را می‌دهد

منابع آگاه اعلام کردند که مقاومت فلسطین تصمیم گرفته به طرف‌های عربی و بین‌المللی فرصتی برای تحقق دستاوردهایی درباره پایان محاصره غزه بدهد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، یک منبع آگاه فلسطینی اعلام کرد: تماس‌های فشرده‌ای از سوی طرف‌های اروپایی، عربی و بین‌المللی در اواخر هفته با رهبری مقاومت فلسطین گرفته شده است. این طرف‌ها از رهبری مقاومت خواستند فرصتی به این تلاش‌های دیپلماتیک برای تحقق دستاوردهایی درباره موضوع محاصره غزه و پایان رنج و مشکلات ساکنانش را بدهد. رهبری مقاومت ارزیابی انجام داد و تصمیم گرفت به این طرف‌ها فرصت بدهد تا تلاش خود را انجام دهند.

این منبع اعلام کرد: طی روزهای آتی شاهد تحرکات و تلاش‌های دیپلماتیکی برای تحقق این مساله خواهیم بود. این تلاش‌های دیپلماتیک از نتایج جنگ شمشیر قدس است و رهبری مقاومت تمایل دارد از آن برای تحقق دستاوردهای مهمی به نفع مردم غزه استفاده کند.

۲۲ مه آتش بس میان رژیم صهیونیستی و غزه برقرار شد. گروه‌های فلسطینی خواهان لغو کامل محاصره غزه و بازسازی آن هستند اما این رژیم بازسازی را به آزادی چهار اسیر اسرائیلی که توسط حماس بازداشت شده‌اند مشروط کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =