کد خبر : 270892
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
-

بیش از ۳۰۰ پروژه در همدان در دست اجراست

بیش از ۳۰۰ پروژه در همدان در دست اجراست

استاندار همدان با اعلام حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ پروژه در استان همدان در دست اجرا و انجام است.

به گزارش عصرقائم، سیدسعید شاهرخی یکشنبه ٣٠ خردادماه در جریان بازدید از شرکت خوش نوش در ادامه بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی استان همدان، مطرح کرد: سیاست دولت توجه به ارتقاء معیشت مردم از طریق حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بوده و ما نیز تاکنون این سیاست را دنبال کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در استان همدان در راستای سیاست دولت، بخش خصوصی سرمایه‌گذاری‌های مؤثری در حوزه‌های مختلف داشته است به طوریکه در حال حاضر بیش از ۳۰۰ پروژه در استان همدان در دست اجرا و انجام است.

شاهرخی با بیان اینکه تاکنون تلاش شده واحدهایی که ظرفیت ایجاد فرصت‌های شغلی جدید دارند را حمایت و احیاء کنیم، تصریح کرد: احیای واحدهای راکد در استان یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید به ویژه در استان همدان است.

وی بیان کرد: ظرفیت شرکت خوش‌نوش فراتر از وضعیت موجود است بنابراین تلاش می‌شود با مانع‌زدایی‌ها واحدهای جدید دیگر در این مجموعه راه‌اندازی شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه انگیزه و توانایی مجموعه تولیدی خوش‌نوش همدان برای گسترس واحدهای دیگر قابل تقدیر است، اضافه کرد: مشکلات و موانع شرکت خوش‌نوش همدان، بررسی و سپس پیگیری خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برون‌رفت از مشکلات شرکت خوش‌نوش همدان در بخش تأمین اجتماعی، با هم‌افزایی و تعامل قابل حل و فصل است. هدف از بازدید از پروژه‌ها و واحدهای صنعتی در استان مانع زدایی و حمایت از تولید است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =