کد خبر : 270948
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
-

آیت‌الله پیشنمازی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شد

آیت‌الله پیشنمازی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شد

فرماندار ساری نتیجه اخذ رأی انتخابات مجلس خبرگان رهبری درحوزه انتخابیه استان مازندران را اعلام کرد.

به گزارش عصرقائم، عباسعلی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در اجرای ماده ۶۶ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان و به استناد صورت جلسات دریافتى از کلیه هیات‌های اجرایی شهرستان ها و بخش‌های تابع نتایج انتخابات دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران از مجموع ۹۱۳ هزار و ۶۲۹ رای سیدصادق پیشنمازی ۵۹۱ هزار و ۲۸۱ رای و محمدحسن گلی شیردار ۳۲۲ هزار و ۳۴۸ رای را کسب کردند.

فرماندار ساری بیان کرد: بر این اساس سید صادق پیشنمازی با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم مازندران به مجلس خبرگان رهبری راه یافت.

وی  تصریح کرد: در اجرای ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات ریاست جمهوری ، هیات اجرایی بر اساس صورت جلسات دریافتی از هیات اجرایی بخشها و شعب ثبت نام و اخذ رای شهر مرکز شهرستان و بخش مرکزی نتیجه انتخابات شهرستان را سیدابراهیم رئیسی ۱۲۶ هزار و ۸۳۶ رای، عبدالناصر همتی ۱۸۹ هزار و ۵۴ رای، محسن رضائی میرقائد ۱۶۴ هزار و ۷۴ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۸ هزار و ۷۴۸ رای برشمرد.

رضایی از مشارکت ۵۵ درصدی مردم ساری در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: مردم با حضور حداکثری و مشارکت بی نظیر خود در انتخابات، حماسه‌ عظیم دیگری خلق کردند و اسباب پیشرفت و سربلندی کشور و یأس و ناامیدی دیگرباره دشمنان را رقم زدند.

وی حضور جدی و هوشمندانه مردم را در انتخابات ۱۴۰۰ بی‌نظیر دانست و افزود: مردم به خوبی به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کردند که از ملت بزرگ تشکر می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − یازده =