کد خبر : 269356
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
-

رئیس ارتش هند خواستار “پیوستگی” قوای دفاعی کشور شد

رئیس ارتش هند خواستار “پیوستگی” قوای دفاعی کشور شد

دریاسالار “کارامبیر سینگ”، رئیس ارتش هند خواستار پیوستگی بین سه قوه دفاعی این کشور شده است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسپوتنیک، وی که نظاره‌گر رژه پایان دوره سربازان “آکادمی دفاع ملی” بود، در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: ماهیت جنگ در حال تغییر بوده و مهم است که با تمام دشمنان در تمام حوزه‌ها از جمله زمین، دریا، هوا، فضا و سایبر درگیر شویم. به همین دلیل هم هست که پیوستگی بین ۳ سرویس دفاعی بسیار مهم‌تر از گذشته است.

وی افزود: نیروهای مسلح با تأسیس بخش امور نظامی، نهاد ستاد دفاعی، شاهد اصلاحات دفاعی برجسته‌ای هستند و فرماندهی آن‌ها به زودی تشکیل می‌شود.

هند با تهدید “دوگانه‌ای” از سمت پاکستان و چین، نه فقط در مرزهای زمینی بلکه در قلمروی دریایی خود، روبه‌روست. هند برای مقابله با تهدید مذکور در حال گسترش پایگاه نظامی خود در موریس است تا جای پای خود را در منطقه اقیانوس هند ایجاد کند. دهلی سال گذشته نگرانی‌های خود از فعالیت‌های پکن در قلمروی مورد مناقشه در دریای چین جنوبی را ابراز کرد.

وی اظهار کرد: ما بسیار واضح می‌گوییم که هیچ تنش‌زدایی نمی‌تواند قبل خلع سلاح در نقاط اصطکاک رخ دهد. هند و چین تعدادی توافقات مرزی امضا کرده‌اند که به طور یکجانبه‌ای از سوی ارتش آزادی‌بخش خلق نقض شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 14 =