کد خبر : 268743
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
-

یک خبر خوب مترویی برای مراجعان بیمارستان امام خمینی (ره)

یک خبر خوب مترویی برای مراجعان بیمارستان امام خمینی (ره)

ایستگاه متروی باقرخان در مجاورت بیمارستان امام خمینی (ره) و در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ستارخان، ظرف دو هفته آینده تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش عصرقائم، علی امام مدیر عامل شرکت مترو در این رابطه گفت: ایستگاه باقرخان در خط ۷ مترو واقع و ۳ ورودی برای آن طراحی شده است که در مراسم بهره برداری پیش رو، ورودی ضلع شمال غربی تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ستارخان، افتتاح خواهد شد.

بهره برداری از این ایستگاه قطعا” می تواند کمک حال مراجعان بیمارستان امام خمینی (ره) و همچنین اهالی محترم خیابان های ستارخان و باقرخان باشد.
مدیر عامل شرکت مترو در ادامه افزود: قرار گرفتن ایستگاه باقرخان در خط شروع طرح ترافیک و طرح زوج و فرد، این امکان را به مسافران می دهد تا با استفاده از مترو به مقاصد خود در داخل محدوده های طرح ترافیک مراجعه نمایند.
بر اساس گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت راه اهن شهری تهران و حومه(مترو)، ایستگاه باقرخان با عمق ۴۹ متر از سطح زمین و همچنین مساحت ۱۴ هزار متر مربع، یکی از عمیق ترین و وسیع ترین ایستگاه های خط ۷ مترو و همچنین شبکه خطوط راه آهن ریلی پایتخت به حساب می آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =