کد خبر : 268577
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
-

علی‌نژاد: سپک‌تاکرا می‌تواند جزو اهداف ما برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ باشد

علی‌نژاد: سپک‌تاکرا می‌تواند جزو اهداف ما برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ باشد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: در چند رشته زیرمجموعه این فدراسیون از جمله سپک‌تاکرا رشد قابل توجهی داشته‌ایم هرچند که این رشته‌ها نیازمند سرمایه‌گزاری بیشتر هستند تا زمینه‌ساز اتفاقات خوب و مدال‌آوری شود.

به گزارش عصرقائم، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در مجمع سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی با مطلوب ارزیابی کردن گزارش حسابرسی این فدراسیون اظهار کرد: ارائه این گزارش نشان از انضباط مالی در این فدراسیون می‌دهد ولی بازهم نیازمند برنامه‌ریزی بهتر هستیم که همه انجمن‌های این فدراسیون بتوانند به موفقیت برسند و در چند رشته که رشد قابل توجهی داشته‌ایم بتوانیم در قاره آسیا مدال‌آوری کنیم.

وی افزود: فدراسیون انجمن‌های ورزشی محلی است برای رشد و ارتقای رشته‌هایی که هنور نمی‌توانند به عنوان یک فدراسیون استقلال داشته باشند. باید به این رشته‌ها کمک کرد که بتوانند این استقلال را پیدا کنند. چند انجمن زیرمجموعه این فدراسیون هستند که توسط کمیته ملی المپیک به رسمیت شناخته شده‌اند و در این مدت نشان داند که می‌توان روی مدال آوری این رشته‌ها حساب باز کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: اساسا فدراسیون‌هایی که مثل فدراسیون انجمن‌های ورزشی تک رشته‌ای نیستند اداره کردن آنها سخت است و آقای علیپور در این سال‌ها به خوبی توانسته این فدراسیون را هدایت کند.

وی گفت: در چند رشته زیرمجموعه این فدراسیون از جمله سپک‌تاکرا رشد قابل توجهی داشته‌ایم هرچند که این رشته‌ها نیازمند سرمایه‌گزاری بیشتر هستند تا زمینه‌ساز اتفاقات خوب و مدال‌آوری شود. سپک‌تاکرا می‌تواند جزو اهداف ما برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ باشد.

علی‌نژاد در پایان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان همچون گذشته از این فدراسیون حمایت خواهد کرد چون فدراسیون انجمن‌های ورزشی به عنوان بازوی توانمند وزارت ورزش و جوانان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − هشت =