کد خبر : 268135
تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
-

نامزدهای انتخابات وعده غیرواقعی به مردم ندهند

نامزدهای انتخابات وعده غیرواقعی به مردم ندهند

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات خرداد امسال از نامزدهای کسب کرسی ریاست جمهوری و شوراها خواست برای جلب نظر مردم و رسیدن به این مسوولیت، وعده‌های غیرواقعی و بی‌اساس ندهند.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمد باقر محمدی لائینیدر مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و ارتحال امام خمینی(ره) که به میزبانی شرکت گاز مازندران برگزار شد، با اشاره به سالروز فتح خرمشهر و خاطره خوش آن پیروزی و رشادت‌ها، اظهار کرد:جوانان ما با دست خالی همچون جهان‌آراها تا آخرین لحظات با کمترین امکانات خرمشهر را حفظ کردند، حماسه‌هایی که در جریان غصب خرمشهر آفریدند بیش از حماسه‌هایی است که در فتح آن رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: این همایش در تقارن با این مناسبت خوب است با عنوان تجلیل و گرامیداشت فتح خرمشهر باشد تا گوشه‌ای از دین خودمان را ادا کرده باشیم و یاد مختصری از وظایف سنگینی که آن شهیدان به دوش ما گذاشتند کنیم که باید برای همیشه به یاد مسئولیت سنگین خودمان باشیم‌.

محمدی لائینی ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان خدوم شرکت ملی گاز استان مازندران و شهرستان‌ها، تصریح کرد: وظیفه ما این است که روحیه انقلابی را در همه جا تقویت کنیم، چون از یک طرف وارث شهیدان انقلاب هستیم که نباید وارث بدی باشیم و از طرفی هم اگر کشور ما بخواهد در مقابل دشمن پیروزمندانه جلو برود جزء با زنده بودن روحیه انقلابی امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم برای حفظ مملکت و نظام جریان انقلاب را تقویت کنیم، تلفیق پایگاه‌های مقاومت و امامت جماعت می تواند به بهبود فضای انقلابی در هر نهاد کمک کند، در شرکت گاز در شهرستان‌ها امامان جماعات باید به‌عنوان یک فعال فرهنگی حضور داشته باشند و به سالمسازی فضای ادارات کمک کنند.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: انسان مومن باتقوا اشتباه نمی‌کند و اعمال و رفتارش پاک است، بلای فساد یکی از آسیب‌های سنگین است که متاسفانه برخی از دستگاه‌های ما گرفتارش شدند.

وی عنوان کرد: دستی که آلوده به ویروس شد با شستن پاکیزه می‌شود ولی دستی که به فساد آلوده شد باید قطع شود، صحیح نیست انسان به‌جای سیر شدن با معنویات بیاید خودش را با مادیات سیر کند، برخی برای خودشان بنگاه اقتصادی باز کردند، برخی مبالغ قرض الحسنه‌ای با مبالغ خیلی پایین ارائه می‌دهند به مردم در حالی که برای خودشان اینطور نیست چون ایمان و آخرت‌ترسی وجود ندارد.

محمدی لائینی ادامه داد: شهیدان ما رفتند که ما اینجا دزدی و فساد را پیشه کنیم؟ در ساری ۲۵ شهید در آزادسازی خرمشهر نقش داشتند برخی مورد شکنجه‌های وحشتناک قرار گرفتند گاها جوان و نوجوان بودند، آیا روا است که فساد کنیم؟ ما باور داریم که به راه کج برویم در همین دنیا هم سرمان به سنگ می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: چنانچه راه غلط پیشه کنیم از پشت پرده ضربه می‌خوریم و شاهد آثار معنوی اعمال خودمان هستیم، مسئله صرفه‌جویی بسیار مهم است مردم ما در این روزهایی که در کمبود منابع به‌سر می‌بریم در سال ۳ هزار مگابایت برق باید تولید می‌کردیم که محقق نشد، از اسراف دوری کنیم.

محمدی لائینی تاکید کرد: ادارات و نهادها باید نمونه‌ای از صرفه‌جویی باشند تا مردم هم بپذیرند و به حرفشان گوش کنند، باید از خودشان شروع کنند، پاکی و پاک‌دستی در امامان جماعت و فرماندهان پایگاه‌ها باید مشهود باشد، به‌خصوص کسانی که به یک شکلی به ارزش‌های نظام منتسب هستند باید بیشتر رعایت کنند.

وی اضافه کرد: اصل صداقت، امانت و وفا از اصول اسلام است شرط مسلمانی صرفا برپا داشتن نماز نیست، رفتار و کردارشان مدنظر است، دادن هزاران وعده به مردم صحیح نیست، این روزها که تبلیغات انتخاباتی در حال اجرا است شاید شاهد وعده‌هایی باشیم که هرگز عملی نمی‌شوند در حالی که خلف وعده گناه کبیره است، پس بیایید کاندیداها را بر طبق وعده و وعیدشان بسنجیم و فریب شعارهای توخالی و وعده‌های پوچ را نخوریم.

محمدی لائینی در پایان از کسانی که پاک و حلال کار می‌کنند تقدیر و اذعان کرد: امیدواریم شاهد فعالیت افرادی که کار را درست انجام نمی دهند در این دستگاه‌ها نباشیم، توجه به خصوصیات امام راحل که نفس و نفسی پاک داشت را در این روزها همواره مدنظر قرار بدهید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 8 =