کد خبر : 267667
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
-

بهشت یار به کمک خانواده متوفی آمده است

بهشت یار به کمک خانواده متوفی آمده است

جامعه بشریت امروز در یک شرایط خاص تاریخی قرار گرفته و از آن در حال عبور است. دنیا اسیر ویروس کرونا شده است .

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام بهشت یار، بیشتر مشاغل و حتی تحصیلات در منزل انجام می شود. فضای مجازی به تحولی نوین و پویا مبدل شد و به کار بشر سهولت بخشید. سامانه هایی هستند که در دادن خدمات در این قرن به جامعه انسانی خدمات نوینی را ارائه می دهد که دغدغه های اساسی نظیر امورات متوفی و صاحب عزا را آسان می گرداند.

آری شرایط امروز نیازمند خدمت خالصانه است علی الخصوص در مورد افرادی که رحلت می کنند و خانواده مرحومین که با مشکلات زیادی مواجه می شوند. ولی این مشکل  با بهشت یار که خدمات هوشمند دارد، حل شده است چرا که این شهرهوشمند از لحظه فوت تا مراسم سالگرد و حتی تا سال های بعد برای امور متوفی خدماتی نو ارائه می دهد. خدماتی که تحت عنوان آنلاین در دو دنیا در وب سایت بهشت یار قرار داده شده است به تمام عقاید و رسومات مذهبی توجه دارد تا در نهایت دقت انجام شود تا برای خانواده داغدار تسلی خاطر و برای شخص کوچ کرده آرامش به دنبال داشته باشد. در این راستا خدمت به جهت حسن انجام کار می باشد پس دقت و کیفیت رکن عملی پرسنل بهشت یار است.کار در بهشت یار کمتر از کار جهادی نیست.

ازابتدای رحلت امورات لازم نظیر نقل و انتقال متوفی بوسیله رزرو و هماهنگی آنلاین آمبولانس ازهر نقطه به نقطه دیگر کشور و ترخیص میت از هر نقطه ای در دنیا به کشورمان ارائه شده است.

امور خاکسپاری نیازمند تشریفاتی است که خدمات دهی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد. این خدمات نظیر رزرو سریع میز و صندلی به همراه سایبان است وهمچنین دادن پذیرایی در انواع مختلف پک های تک نفره در بسته بندی های مختلف متناسب با شرایط امروز انجام می شود. ضمناً در دیگر امور مربوط به میت نظیر مداحی و امکانات لازم مداحی برای انجام سوگواری توسط مداح  به سرعت صورت می گیرد که برگزاری آن در این شرایط بصورت آنلاین هم برای خانواده متوفی ممکن است. در سامانه ارائه انواع حلوا، نوشیدنی ها، تهیه غذا جهت صرف نهار و شام و حتی رزرو تالار برای اجرای مراسم  بوسیله خدمات هوشمند، کار را آسان نموده است تا جایی برای استرس خانواده متوفی نباشد. ممکن است مهمانانی از مناطق مختلف کشور یا از کشور های دیگر جهت مراسم ختم یا خاکسپاری حضور به عمل آورده باشند برای آنان رزرو هتل به سادگی و بصورت آنلاین پیگیری و هماهنگ می شود.

از آداب و رسوم جهت همدردی با صاحبان عزا بردن گل می باشد که احترام را می رساند. در بهشت یار بحث آداب و رسوم مهم است لذا در این زمینه خدمات زیادی در سامانه قرار داده شده است. دسترسی به سبد گل، تاج گل تسلیت، تاج گل مصنوعی و گل آرایی را بصورت متنوع و متناسب با سلایق مختلف در اختیار متقاضی قرار داده شده است تا به راحتی آن را اینترنتی در همان روز تهیه و استفاده کند.

جهت اعلام و اطلاع دادن رحلت می توان با مراجعه به سامانه هوشمند بهشت یار چاپ اعلامیه را در اندازه مختلف یا حتی بصورت اعلام در روزنامه همشهری یا اطلاعات اقدام نمود.از ویژگی دیگر در این راستا استند و بنر تسلیت می باشد که در طرحهای مختلف در دسترس قرار داده شده است. بنرها در ابعاد مختلف و رنگ های مختلف است. متن و اندازه آن با انتخاب متقاضی است.

در سامانه بهشت یار متقاضی از ویژگی ممتازی برخوردار است آن هم انتخاب توسط متقاضی است. انتخاب در جایی است که کیفیت خوب و تنوع فراوان می باشد.

مسجد بهترین خانه معنوی ما است جایی که تسکین قلوب را در پی دارد. مسجد مورد نظررا می توان با رعایت شرایط بهداشتی و حفظ سلامتی افراد با کمک سامانه بهشت یار رزرو کرد.

بهشت یار برای جابه جایی مهمانان در سامانه رزرو اتوبوس قرار داده است که مشکلات عبور و مرور پیش نیاید و صرفه جویی نیز به عمل بیاید.

به جهت شرایط خانواده صاحب عزا در سامانه جهت مدیریت مراسم ختم شخصی با عنوان مهماندار قرار داده شده که این شخص مراسم را مدیریت می کند تا کار را برای خانواده متوفی راحت نماید حتی این شخص درغیاب خانواده صاحب عزا امور را به نحو تمام و کمال انجام می دهد.

سنگ قبر از امور مهم میت است که در سنت کشور عزیزمان بعد مراسم چهلم که بسته به عرف مناطق کشور مدتی حدود چهل روز از مراسم خاکسپاری بگذرد بر سر مزار میت قرار می دهند. در سامانه تمام اقدامات مربوط به سنگ قبر توسط پرسنل بهشت یار انجام می شود البته انتخاب و نوع سنگ توسط خانواده متوفی بصورت آنلاین انجام می شود. سنگ های مختلفی در سامانه قرار داده شده است که چهار مدل است: گرانیت، مرمر، سفید مرمر و نانو (مصنوعی). سنگ ها را در تنوع مختلف در سایت قرار دادیم نظیر سنگ گرانیت نوع اصفهان، برزیلی، تویسرکانی، بیرجندی، مولایی، سیمین و سبز. سنگ مرمر هم هراتی، کرمانی، نرده ای وغیره. تنوع بسیار است که کامل در سایت کد بندی شده است و در دسترس متقاضیان قرار گرفته است .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =