کد خبر : 267199
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
-

امضاء تفاهم نامه اداره استاندارد اصفهان و کامسی

امضاء تفاهم نامه اداره استاندارد اصفهان و کامسی

تعاونی انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور (کامسی) و اداره کل استاندارد استان اصفهان، در راستای استاندارد سازی کارخانجات تولید سازه های فولادی استان اصفهان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام اداره استاندارد استان اصفهان، مدیرکل استاندارد استان اصفهان در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری با تعاونی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور با اشاره به اینکه اصفهان قطب فولاد کشور است و صنایع وابسته فولاد در این استان از اهمیت زیادی برخوردارمی باشند، ضرورت پیگیری جدی در ارتقاء کیفیت واحدهای تولیدی را متذکر شد.

مهندس فرمانی هدف از تفاهم نامه همکاری با تولیدکنندگان سازه های فولادی تسریع در روند اجرائی اعطاء استاندارد اجباری ۳۸۳۴ عنوان کرد و از اینکه تولیدکنندگان در سال پشتیبانی و مانع زدائی در تولید، خود در این امر ورود نموده اند، استقبال کرد.

رئیس هیأت مدیره تعاونی تولیدکنندگان کشور (کامسی) ضمن قدردانی از مدیرکل استاندارد استان اصفهان که به موضوع اهتمام ورزیدند و موجبات همکاری دوجانبه را فراهم ساختن، استان اصفهان را مهم ارزیابی کرد و از اداره کل استاندارد استان اصفهان، بعنوان سومین حامی تولید کنندگان صنعت سازه های فولادی در کنار اداره کل استاندارد استان تهران و قزوین یاد کرد.

سعید زارع حقیقی، این تفاهم نامه را در راستای تعهدات مجموعه کامسی به سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد و هدف آن را ارتقاء کیفیت واحدهای تولیدی و تسریع روند اجرائی اعطاء استاندارد اجباری ۳۸۳۴ دانست.

وی با عنوان اینکه با گذشت بیش از یکسال از اجباری بودن استاندارد در حوزه تولید سازه های فولادی متاسفانه شاهد فراگیری استاندارد در استان ها نبوده ایم. ضرورت حضور این تشکل صنفی را در جهت پیشرفت کار لازم دانسته و از مذاکره جهت همکاری با ادارات استاندارد استان های خراسان رضوی و مرکزی خبر داد همچنین ابراز امیدواری نمود که سایر ادارات کل استان ها در این مسیر گام بردارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + پانزده =