کد خبر : 266802
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
-

ارسال تجهیزات اطفای حریق به استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال تجهیزات اطفای حریق به استان کهگیلویه و بویراحمد

در حالی‌که از سه روز گذشته جنگل‌های باشت در آتش‌ می‌سوزد، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد را به‌صورت خاص حمایت می‌کنیم و تجهیزات لازم از جمله دمنده،کفش ولباس ایمنی ضد حریق وسایر تجهیزات تا هفته آینده به این استان ارسال خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، مسعود منصور امروز با حسین کلانتری – استاندار کهگیلویه و بویراحمد – دیدار کرد و بر ضرورت توجه به  ظرفیت‌های ارزشمند کهگیلویه و بویراحمد در بخش جنگل و مرتع به عنوان اولویت اصلی تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: علی‌رغم اینکه با پیگیری‌های مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان تاکنون تجهیزات، امکانات و اعتبارات خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است، از محل منابع جدید نیز اعتباراتی به این استان تخصیص می یابد.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب دوستداران طبیعت، جوانان و مردم طبیعت دوست کهگیلویه و بویراحمد در راستای خاموش کردن آتش سوزی‌های امسال، اظهارکرد: هماهنگی و حضور مسئولان به ویژه مدیریت ارشد استان – استاندار کهگیلویه و بویراحمد – برای ایجاد انسجام، هماهنگی و حضور میدانی در جهت دفاع از منابع ملی و محیط زیست قابل تقدیر است.

در ادامه این نشست حسین کلانتری گفت: امروز منابع طبیعی اعم از جنگل‌ها و مراتع  مورد حمایت همه جانبه مقامات و مسئولان کشور قرار دارد و استانداری کهگیلیویه  برای حفاظت از این سرمایه‌های ملی و حفظ محیط زیست از هیچ تلاشی دست بر نمی‌دارد.

کلانتری از تلاش‌های رییس سازمان جنگل‌ها و همکاران وی در منابع طبیعی کشور تشکر کرد و هر گونه اقدام در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و اراضی ملی و انفال را کاری خداپسندانه و ارزشمند برشمرد.

وی افزود: ایثار و از جان‌گذشتگی مردم استان و جان فشانی “البرز زارعی” و پنج تن دیگر که در دیگر استان‌ها شجاعانه و تا پای جان به دفاع و حراست از این سرمایه های خدادادی پرداختند، هرگز فراموش نمی شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، استاندار در خصوص وضعیت نیروی انسانی منابع طبیعی استان، تجهیزات، امکانات و اعتبارات خواستار توجه معاون وزیر جهاد کشاورزی  شد که با استقبال و موافقت وی برای پیگیری و تامین خواسته‌های مطرح شده رو به رو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =