کد خبر : 266555
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
-

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در درگیری‌ها با ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در درگیری‌ها با ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

در پی درگیری‌هایی که با ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته در اقصی نقاط کرانه باختری به وقوع پیوسته است، ده‌ها شهروند فلسطینی به ضرب گلوله جنگی و پلاستیکی و استنشاق گاز اشک آور آسیب دیدند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، درگیری‌های امروز در روستای النبی صالح در غرب رام الله به وقوع پیوست. در همین حال، فراخوان‌هایی برای تظاهرات بعد از نماز جمعه در تمامی شهرهای کرانه باختری مطرح است.

درگیری‌ها به آسیب دیدن ده‌ها تن به ضرب گلوله و استنشاق گاز اشک آور توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در روستای النبی صالح انجامید.

همچنین، پس از آنکه نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی گاز اشک آور را طی درگیری‌ها در ورودی شمالی شهر البیره شلیک کردند، ده‌ها جوان طی بامداد امروز (جمعه) دچار حالت خفگی شدند.

در نابلس نیز دو شهروند بر اثر اصابت گلوله جنگی و چند تن دیگر بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی و ده‌ها تن بر اثر استنشاق گاز اشک آور طی درگیری‌ها میان جوانان و ارتش رژیم صهیونیستی در ایست نظامی حوارة در جنوب نابلس آسیب دیدند.

خبرگزاری فلسطینی وفا از منابع امنیتی نقل کرد که راهپیمایی در بامداد امروز از مرکز شهر نابلس به سمت ایست حوارة آغاز شد تا تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و قدس را محکوم کند.

در بیت لحم نیز ده‌ها شهروند فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور در راهپیمایی که برای محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار شده بود، آسیب دیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 12 =