کد خبر : 266333
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
-

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در ماه رمضان

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در ماه رمضان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت:در راستای طرح حاج قاسم سلیمانی چشم‌اندازی ۱۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان داشتیم، که این بار در آخرین مرحله و هجدهمین مرحله سبد معیشتی است.

به گزارش عصرقائم،  هر چقدر کرونا پیش ممی تازد، از فداکاری ها و از خودگذشتگی ها در مقابلش سیلاب می شود، انگار هر چه تلاش می کند، زور و بازو نشان می دهد، آنچه که غلیظ تر می شود، انسانیت است، انسانیتی که تا چند زمان قبل گمان نمی کردیم، به این اندازه شدت و عمق داشته باشد.

شرایط جوی کشورمان این روزها به گونه ای است که به جرات می توان گفت که تا سالهای سال سیاستمداران دنیا به این چنین مردمانی غبطه می خورند.


این روزها آنقدر کمک ها و نگاهای خیرخواهانه میبنیم که گم می شویم در انبوه مهربانی ها، آن هم در این ماه مبارک بسیاری از این افراد سالهاست که دستهای پر سخاوتشان مالامال از عشق و دوستی است.

مانند ۸ سال دفاع مقدس، صادقانه جنگیدند، با دل دریایی به وسط میدان مین رفتند، فضایی که وجود داشت همه فرار می کردند، اما با شجاعت ماسک زدند همچنان که در دوران دفاع مقدس چفیه و سربند می بستند و به دل خطر رفتند.


در حوزه مختلف نیروهای خودخوش شکل گرفت، تولید ماسک، در حوزه جهادی، کادر درمان، ضدعفونی کردن و این نشان می دهند همچنان انقلاب اسلامی از این سربازان زیاد دارد که اماده جانفشانی هستند.

جابر عسگری فرمانده سپاه آمل در گفتگو با خبرنگار بلاغ در حاشیه توزیع بسته های معیشتی با اشاره به هزار بسته معیشتی به مناسبت عید فطر، گفت: در راستای طرح حاج قاسم سلیمانی چشم اندازی ده هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان داشتیم، که این بار در آخرین مرحله و هجدهمین مرحله سبد معیشتی است.


وی با بیان اینکه هزار بسته معیشتی به مناسبت عید سعید فطرتوزیع خواهد شد، عنوان کرد: ارزش ریالی برای هر بسته ۴ میلون ریال است که بعد از ماه رمضان نیز این بسته ها هم در بسته های معیشتی و هم پک های بهداشتی توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه آمل تصریح کرد :جامعه نیاز به افرادی داشت که در چندین مرحله وسیع در حوزه مسائل معیشتی و سلامت میدان باشد، از اواخر ابان ماه که این ماموریت استارت خورد و به خوبی در حال انجام است.
وی با تاکید اینکه بسیج باید در کنار مردم باشد، خاطرنشان کرد: همچنان که از ابتدای انقلاب بسیج در کنار مردم بود، این اتفافات خوب رقم خورده است.


عسگری سپاه و بسیج را در همه موارد حساس کمک رسان جامعه خواند و بیان کرد: حضور پر رنگ سپاه و بسیج در زمان سیل ، زلزله و بحران های که به وجود می آید باعث حل بسیاری از مشکلات شده است، امروز هم این حضور باعث دلگرمی جامعه است و بسیاری از حساسیتها را کاهش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یکی از وظایف عمده سپاه کمک رسانی و یاری جامعه بخصوص در شرایط بحرانی و ویژه بوده است که خوشبختانه تا به امروز توانسته امید و اعتماد خوبی را در جامعه ایجاد کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 10 =