کد خبر : 265966
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
-

شیوه های جذب وجوهات شرعی و فطریه توسط بهزیستی

شیوه های جذب وجوهات شرعی و فطریه توسط بهزیستی

معاون امور مشارکت‌های مردمی، موسسات غیر دولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور جزئیات جمع آوری زکات فطره و شیوه های جذب وجوهات شرعی در عیدسعید فطر سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش عصرقائم، ذوالفقار یزدان مهر در توضیح جزئیات جمع آوری زکات فطره گفت: سازمان بهزیستی هرساله به منظور بهره مندی از ظرفیت ماه مبارک رمضان اقدامات گوناگونی جهت جذب مشارکت های مردمی انجام می دهد و ما بر اساس نظر آیات عظام می توانیم با جمع آوری زکات فطریه به صورت عام و خاص و همچنین کفاره، بخش کوچکی از مشکلات مددجویان را برطرف کنیم و گامی در جهت ارتقای خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به جامعه هدف مان برداریم.

وی افزود: جامعه هدفی که هم دارای معلولیت بوده و هم بی بضاعت هستند؛ از این رو در این شرایط خاص اقتصادی مستحق تر هستند. پیچیده ترین شرایط اقتصادی را در کشور داریم و قطعا این طیف از استحقاق بیشتری برخوردارند. از این رو دفتر مشارکت های مردمی سازمان با پیگیری مستمر به صورت یکپارچه و هماهنگ با استان ها و در هماهنگی کامل با دبیرخانه شورای عالی زکات در سراسر کشور اقدامات متعددی انجام می دهد.

معاون امور مشارکت‌های مردمی، موسسات غیر دولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: ارسال بخشنامه، پیگیری حل مشکلات نصب صندوق توسط سازمان در مرکز شهری، هماهنگی و پیگیری بحث تبلیغات و اطلاع رسانی مانند طراحی پوستر، لیبل، صندوق های جمع آوری زکات فطریه، طراحی استند، موشن گرافی و انجام تبلیغات در شبکه های مجازی از جمله اقدامات مهم دفتر مشارکت های مردمی سازمان بوده است. هماهنگی و پیگیری افزایش مجوزهای استقرار صندوق های جمع آوری فطریه در نماز عیدفطر و مساجد طبق هماهنگی با ستاد امور مساجد و تفاهم میان هیئت امنای مساجد کشور با ادارات بهزیستی، مراکز پرتعدد شهر، مراکز بهزیستی، بانک ها و موسسات از دیگر اقدامات این دفتر بوده است.

یزدان مهر شیوه های جذب وجوهات شرعی در عیدسعید فطر سال ۱۴۰۰ را نیز برشمرد و گفت: افراد می توانند از طریق سایت مشارکتهای مردمی سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و اپلیکشن های فعال مانند آپ، سکه، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، ۷۲۴، پاس و سامانه کدهای دستوری #۹*۷*۷۳۳* و #۵*۵*۷۴۱* از شیوه جذب وجوهات فطریه است.

وی افزود: باتوجه به اینکه مددجویان افراد دارای معلولیت و آسیب دیده هستند نیاز به حمایت خیر جمعی دارند که خوشبختانه خیرین به این نکته اذعان دارند و  می توانند وجوهات فطریه عام  را از طریق شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ متصل به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی واریز کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =