کد خبر : 266025
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
-

خرید لوازم خانگی اقساطی از ایزی‌پی

خرید لوازم خانگی اقساطی از ایزی‌پی

با افزایش قیمت ارز و با توجه به اینکه اغلب لوازم خانگی از کشورهای دیگر وارد می شوند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام ایزی پی، قیمت لوازم خانگی به طرز سرسام آوری بالا رفته است. خرید اقساطی این کالاها شاید راه خوبی برای مقابله با این مشکل باشد. برای خرید اقساطی کالاهای برقی خانگی می توانید به بخش راهنمای لوازم خانگی مجله ایزی‌پی مراجعه کنید.

خرید لوازم نظافت منزل با اعتبار ایزی‌پی

نظافت و رسیدگی به بهداشت خانه، فقط منحصر به روزهای اولیه‌ی ورود به یک خانه نمی‌شود. پس باید در انتخاب ابزار و لوازم نظافت و شست‌وشو همیشه به کیفیت و کارایی آن توجه داشت.

ورود از طریق لینک زیر می توانید با مراجعه به بخش تشکیل پرونده های اعتباری و همچنین بازارچه ایزی‌پی از مزایای این بخش استفاده کنید.

خرید جارو برقی قسطی

جاروبرقی از لوازمی است که احتمالا در ابتدای لیست خرید لوازم خانه قرار می‌گیرد. جاروبرقی‌های ایستاده، کیسه‌ای و حتی رباتی همه برای آسان کردن کارهای نظافت خانه طراحی و تولید می‌شوند.

لوازم برقی مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی وسایلی هستند که باید بتوانید سال‌ها روی کارایی آن‌ها حساب کنید. به این ترتیب با زدن چند دکمه، کارها با سرعت بیشتری انجام می‌شود در حالی که وقت بیشتری برای رسیدگی به کارهای مهم‌تر شخصی خود خواهید داشت.

خرید لوازم آشپزخانه اقساطی

انواع لوازم پخت‌وپز، بشقاب، جا ادویه‌ای، لوازم پذیرایی در کنار هم می‌تواند نقش زیادی در کیفیت خانه داشته باشد.

خرید لوازم دکوری خانه

مجسمه، تابلو و آباژور همه بخشی از هویت خانه و نشانه ای از سلیقه شماست. در کنار لوازم تزیینی کوچک، مبلمان، کف‌پوش، فرش و پرده را هم باید براساس سبک چیدمان خانه انتخاب کنید. رنگ‌های سرد و طرح‌های مینیمال و ساده برای یک دکوراسیون مدرن ایده‌آل است. در حالی که با رنگ‌های بژ، طلایی و قهوه‌ای می‌توانید فضایی گرم و کلاسیک ایجاد کنید.

خرید قسطی سرویس خواب و سرویس حمام

همان‌طور که هر روز باید شروعی متفاوت و پرنشاط داشته باشد، در پایان هم باید همان‌قدر آرامش‌بخش باشد. حمام و اتاق خواب از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه است که نقش زیادی در شادابی و کیفیت زندگی دارد. تخت خواب مناسب، دمپایی‌های با کیفیت، گیره لباس، حوله و پرده‌حمام، همه می‌توانند در کنار هم یک سرویس خواب و حمام مناسب و آرامش بخش را ایجاد کنند.

خرید اقساطی سیستم صوتی تصویری

صدای موسیقی یا یک فیلم جذاب و هیجان‌انگیز می‌تواند به راحتی بهانه‌ای برای دور هم جمع کردن اعضای یک خانواده یا چند دوست باشد. یک تلویزیون بزرگ و دیواری به همراه ساندبار می‌تواند یک تجربه‌ی واقعی از سینمای خانگی باشد، تجربه‌ای که با یک کنسول بازی قطعا هیجان بیشتری هم پیدا می‌کند.

در  بخش معرفی لوازم خانگی که قابلیت خرید اقساطی آنها فراهم است شما می توانید لوازم خانگی برقی کوچک اعم از جاروبرقی، آبمیوه گیری، همزن و انواع لوازم برقی مورد نیاز آشپزخانه و خانه را با سهولت کامل خریداری کنید.

چشم انداز ایزی‌پی در بخش فروش قسطی لوازم خونگی بنا به این است که در تمام زمینه های لوازم خانگی برقی از قبیل کوچک، بزرگ و صوتی و تصویری جایگاهی را برای خود در میان هموطنان و مشترکین وفادار و خوش حساب خود که خرید آنلاین انجام می دهند را به وجود آورد. در ایزی‌پی شما می توانید از بهترین و متنوع ترین برندهای لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه اعم از گاستروبک، فیلیپس، بوش، تفال و سایر برندهای مطرح جهان مشاهده نموده و پس از انتخاب با ساده ترین و ارزانترین روش کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند. مجموعه لوازم خونگی همواره سعی می نماید رضایت مشتری را در تمامی مراحل خرید آنلاین جلب نماید.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت

با افزایش قیمت ارز و با توجه به اینکه اغلب لوازم خانگی از کشور های دیگر وارد می شوند، قیمت لوازم خانگی به طرز سرسام آوری بالا رفته است. خرید اقساطی این کالاها شاید راه خوبی برای مقابله با این مشکل باشد. برای خرید اقساطی کالاهای برقی خانگی می توانید به بخش لوازم خانگی سایت ایزی‌ مراجعه کنید.

فروش اقساطی لوازم خانگی در ایزی‌پی

امروز شاهد آن هستیم که گسترش فناوری سطح زندگی مردم را تا حد قابل توجهی افزایش داده است، به گونه ای که اکنون شاهد استفاده از فناوری های جدید در لوازم خانگی می باشیم. همه این وسایل به نوعی آسایش را برای مردم به ارمغان آورده اند. از جمله نکات مثبت این وسایل کاهش زمانی است که شما صرف کارهای خانه می کنید. این وسایل به نوعی باعث صرفه جویی در زمان می شوند.

فروش قسطی انواع کالاها در ایزی‌پی

ما در ایزی‌پی این امکان را فراهم کرده ایم که تمام کالاهای خانگی را بتوان به صورت اقساطی و با شرایط ویژه خریداری کرد. خرید لوازم خانگی اقساطی از ایزی‌پیاین امکان را به کاربران می دهد که بتوانند بدون نگرانی از بابت هزینه دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و یا کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

ناگفته نماند که خرید اقساطی از ایزی‌پی تنها از طریق اپلیکیشن ایزی‌پی امکان پذیر شده است که شما می توانید با ثبت نام و اعتبار سنجی به راحتی تسهیلات خرید اقساطی را دریافت و به صورت ماهانه اقساط خود را پرداخت کنید.

در این راستا خرید قسطی امکان فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت را فراهم آورده است به این منظور شما می توانید از طریق سایت خرید قسطی اقدام کنید. ایزی‌پی به عنوان فروشگاه اقساطی کالا یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین می باشد. در صورت هرگونه سوال با کارشناسان خرید ایزی‌پی تماس بگیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 9 =