کد خبر : 265596
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۵۰
-

علی محمدی: تساوی سپاهان و پرسپولیس به نفع رقیبان شد

علی محمدی: تساوی سپاهان و پرسپولیس به نفع رقیبان شد

بازیکن تیم سپاهان معتقد است کسب نتیجه تساوی برای هیچ یک از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان سودی ندارد.

به گزارش عصرقائم، جلال الدین علی محمدی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از تساوی یک بر یک این تیم مقابل پرسپولیس اظهار کرد: دو تا از بهترین تیم‌های ایران و تیم‌های صدر جدول بازی داشتند و بازی سنگینی بود. فکر می‌کنم وقتی عقب افتادیم ریتم و روند بازی ما بهتر شد. به بازی برگشتیم اما زمانی نداشتیم که بتوانیم گل دوم را بزنیم. اگر گل اول را زودتر می‌زدیم می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما بازی مساوی شد.

او درباره شرایط جدول در ادامه فصل گفت: این بازی مساوی شد و این نتیجه بیش‌تر به سود سایر تیم‌هایی است که در جدول پایین‌تر از ما قرار دارند. این یک امتیاز برای ما و پرسپولیس هیچ سودی نداشت. هر تیمی می‌برد می‌توانست به صدر برسد اما این یک امتیاز به نفع تیم‌هایی بود که پایین‌تر از ما قرار دارند.

علی محمدی درباره درگیری های بعد از بازی گفت: من در جریان نیستم اما این درگیری‌ها قشنگ نیست. زشت است که دو تیم با مهره‌ها و بازیکنان خوب با هم درگیر شوند. گاهی اوقات پیش می‌آید چون هفته گذشته برای ما و پرسپولیس حساس بود و تحت فشار بودیم. فشارهایی که در طول این هفته داشتیم باعث این اتفاق شد.

او درباره تاخیر دو روزه این بازی اظهار کرد: ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و از زمانی که مرحرم نویدکیا سرمربی شده است این موضوع بیش‌تر خودش را نشان داده است. هیچ موقع اعتراض خاصی نکردیم که بازی دو روز به تعویق افتاد اما فکر می‌کنم پرسپولیس دو روز بیش‌تر استراحت کرد و این استراحت به پرسپولیس خیلی کمک کرد؛ اگر این دو روز نبود شاید شرایط فرق می‌کرد اما ما باز هم اعتراضی نداریم و باشگاه هم اعتراضی نکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 20 =