کد خبر : 265754
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
-

ردمی ۹ تی، قهرمان باتری‌ گوشی‌های هوشمند

ردمی ۹ تی، قهرمان باتری‌ گوشی‌های هوشمند

اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی، شرکت شیائومی یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و پس از مدتی وارد بازار کرد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام تسک میران، این گوشی که با رنگ‌های خاص خود، سریع در قلب مخاطبین جا باز کرد،   گوشی ردمی ۹ تی است.

اما رنگ‌های زیبای نارنجی، سبز، مشکی و آبی ردمی ۹ تی، تنها دلیل محبوبیت آن نیستند؛ چرا که بافت سطح پشتی بدنه‌ی ردمی۹ تی، به‌ گونه‌ای خلاقانه طراحی و ساخته شده که پس از تابش نور به آن، درخشندگی فوق‌العاده‌ای را به چشم منتقل می‌کند. این بافت باعث می‌شود تا اثرانگشت و لک بر گوشی باقی نمانده و بدنه‌ی آن همیشه مانند روز اول به نظر آید.

ردمی ۹ تی  برای قفل‌گشایی سریع‌تر، حسگر اثر انگشت خود را بر کنار بدنه قرار داده است. این گوشی که در ابعاد ۱۶۲٫۳×۷۷٫۳×۹٫۶ میلی‌متر و وزن ۱۹۸ گرم ساخته شده، با بدنه‌ی شیشه‌ای جلویی و  پشت و قاب دور پلاستیکی، زیبایی خود را بیشتر کرده است. صفحه‌نمایش ردمی ۹ تی که با گوریلاگلس عالی پوشیده شده، ۶٫۵۳ اینچ بوده که نسبت آن را به بدنه ۸۳٫۴ درصد کرده است. این صفحه که  Dot Drop Display است و  Notchقطره‌ای دارد، با رزولوشن۱۰۸۰

x 2340  پیکسلی FHD+ تماشای تصاویر را برای کاربر لذت‌بخش‌تر و شفاف‌تر ساخته است. گوشی ردمی ۹ تی برای نور آبی پایین در نمایش‌گر گواهینامه‌ی TÜV Rheinland دارد.

ردمی ۹ تی دوسیم کارت را تا باند ۴G پشتیبانی می‌کند. باتری این گوشی لیتیوم‌پلیمر است که تبدیل به ویژگی برجسته‌ آن شده است، به این دلیل که با  ظرفیت۶۰۰۰ میلی‌آمپر برساعت و شارژ سریع  ۱۸ وات، اجازه‌ی استفاده تا چند روز از گوشی را می‌دهد و اگر دقیق‌تر بگوئیم، این گوشی با مصرف کم انرژی و با استفاده‌ی معمول از آن می‌تواند ساعت‌ها موسیقی و فیلم پخش ‌کند، تا چندروز به حالت آماده‌باش بماند و نیز امکان مکالمه‌ی طولانی چندساعته برای صاحب خود ایجاد نماید. چنین خصوصیاتی در کنار وزن سبک باتری، باعث شده که ردمی ۹ تی یکی از قهرمانان گوشی‌های هوشمند ‌میان‌رده شود.

این گوشی با چهار دوربین در ترکیبی زیبا بر بدنه‌ی پشتی، برای عکاسی‌های فوق‌عریض با ۸ مگاپیکسل، عمق‌دهی ۲ مگاپیکسل، ماکروی ۲ مگاپیکسل و عکاسی روزانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ساخته شده‌ تا کاربر سبک‌های متنوعی از عکاسی را تجربه کند. دوربین سلفی ردمی ۹ تی نیز ۸ مگاپیکسل است که مانند دوربین‌های پشت قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p را دارد.

با وجود بلندگوهای دوگانه‌ با گواهی صوتی Hi-Res، کیفیت صدای بهتری به وجود آمده است. همچنین جایگاه ورودی جک ۳٫۵ میلی‌متری در این گوشی تعبیه شده است.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۲ و ۸ هسته‌ای ردمی ۹ تی از مصرف انرژی زیاد و داغ شدن گوشی جلوگیری می‌کند و حافظه‌ی UFS 2.2 عملکرد آن را سریع‌تر می‌سازد. گوشی ردمی ۹ تی علاوه‌بر این که با دو نوع حافظه‌ی ۶۴GB و ۱۲۸GB به بازار آمده، قابلیت ارتقای حافظه تا ۵۱۲گیگابایت را دارد.

ردمی ۹تی با قیمت مناسب خود و گارانتی تسک‌میران، می‌تواند لذت خرید یک گوشی هوشمند با تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار قابلیت‌های دیگری چون کنترل مادون‌قرمز، بلوتوث ۵  و رابط شارژ type-c 2 برای کاربران ایجاد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + نوزده =