کد خبر : 263686
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
-

بهترین بیمه ماشین را در سال ۱۴۰۰ چگونه بخرم؟

بهترین بیمه ماشین را در سال ۱۴۰۰ چگونه بخرم؟

داشتن بیمه ماشین برای جبران خسارت تصادفات و سوانح مختلف رانندگی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام بیمه دات کام، بیمه ماشین خسارت مالی و جانی را تا حد بسیار زیادی جبران می‌کند. دو نوع بیمه ماشین برای اتومبیل های مختلف وجود دارد :

· بیمه شخص ثالث برای تمامی خودروها اجباری است. نداشتن بیمه شخص ثالث، مساوی جریمه‌های مالی سنگین و پرداخت غرامت از جیب فرد خاطی است.

· بیمه بدنه که خود دارای پوشش‌های بسیار زیادی است. هر چند بیمه بدنه برای دارندگان اتومبیل‌های مختلف اختیاری است؛ ولی با خرید این بیمه‌نامه برای خودروی خود، می‌توانید خسارت‌های احتمالی بدنه خودرو را در تصادفات و سوانح رانندگی مختلف جبران کنید.

با خرید بهترین بیمه بدنه، هزینه‌های سنگین تعمیر خودرو را به تنهایی به دوش نخواهید کشید. در ادامه بیشتر در خصوص بهترین بیمه ماشین صحبت می شود.

خرید بیمه شخص ثالث به عنوان بیمه‌ای اجباری

بیمه شخص ثالث (زیرشاخه بیمه ماشین) برای هر نوع اتومبیلی اجباری است. در صورت نداشتن بیمه شخص ثالث در صورت رویت پلیس، جریمه نقدی می‌شوید. به علاوه، در صورت تصادف نیز می‌بایست از جیب خود تمامی غرامت را پرداخت نمایید..

از میان شرکت‌های بیمه ای مختلف و متنوع کدام یک را بهتر است انتخاب کرد یا به تعبیری دیگر بهترین بیمه ماشین کدام است؟ انتخاب بهترین بیمه اتومبیل چه شاخص ها و معیارهایی داشته باشد تا بتوان بهترین بیمه شخص ثالث را برای یک خودرو خریداری کرد؟ در ادامه به این مسائل پرداخته می شود. با دانستن نکات خرید بهترین بیمه خودرو، با دید بازتری می‌توانید بیمه مورد نظر را خریداری کنید.

معیارهای انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث

اگر قصد خرید بیمه شخص ثالث را دارید و می خواهید بهترین بیمه ماشین را خریداری کنید؛ بهتر است معیارهای زیر را در نظر داشته باشید:

میزان توانگری مالی شرکت بیمه

میزان توانگری مالی شرکت‌های بیمه‌ای به این معناست که: آیا توان مالی شرکت بیمه‌ای مورد نظر در حدی هست که بتواند از پس خسارت های سبک و سنگین مختلفی بربیاید؟ بیمه مرکزی، سطح توانگری مالی شرکت بیمه‌گر را تعیین می‌کند. بهترین بیمه ماشین، بیمه خریداری شده از یکی از شرکت‌های بیمه‌ای دارای سطح توانگری یک یا دو است.

میزان فروش بیمه ثالث شرکت بیمه‌گر

برخی از شرکت‌های بیمه ای در قیاس با سایر شرکت‌ها، فروش بیشتر بیمه اتومبیل را داشته‌اند. این شرکت‌ها در درجه بالایی از محبوبیت قرار دارند. این مطلب تاکیدی بر فروش بهترین بیمه ماشین در آن شرکت‌هاست.

تعداد شعب بیمه‌ای

تعداد شعب و مراکز پرداخت خسارت در سراسر کشور به بیمه‌گزاران امکان دسترسی آسان به نزدیک ترین شعبه بیمه را می‌دهد. بنابراین یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین بیمه ماشین تعداد شعب و مراکز پرداخت خسارت آن شرکت بیمه ای است.

اعمال تخفیف بیمه شخص ثالث ارائه شده به مشتریان

هر چقدر یک شرکت بیمه ای بتواند تخفیف های بیشتری را به بیمه شدگان و مشتریان خویش ارائه دهد؛ می توان آن شرکت را جزء یکی از بهترین شرکت های بیمه ای نام برد که خدمات بیمه شخص ثالث را به بیمه شدگان خود ارائه می کند.

میزان پوشش مالی بهترین بیمه اتومبیل

هر یک از شرکت های بیمه ای مورد نظر در صورتی که بتوانند بیشترین پوشش مالی را هنگام تصادفات و سوانح رانندگی مختلف به شما ارائه دهند؛ آن ها را می توان به عنوان بهترین شرکت بیمه ای بیمه ماشین نام برد.

میزان رضایت مندی مشتریان

میزان رضایت مندی مشتریان نیز از دیگر فاکتورهای مهمی است که ما را به خرید بهترین بیمه ماشین سوق می دهد. به این صورت که شما می توانید میزان رضایت مندی شرکت های مختلف بیمه ای را مورد بررسی قرار دهید و سپس با در نظر گرفتن میزان رضایت مندی مردم به یک شرکت بیمه ای اقدام به خرید آن کنید.

پرداخت خسارت سیار

یکی از دیگر عوامل تعیین کننده در انتخاب بهترین بیمه ماشین، پرداخت خسارت سیار می باشد. خسارت سیار به آن دسته از خدمات شرکت های بیمه ای اطلاق می‌شود که تعیین خسارت و پرداخت آن در محل مورد نظر تصادف به وجود آمده صورت می گیرد.

قیمت بیمه شخص ثالث و حق بیمه های اعمال شده

هر چند که میزان حق بیمه های اعمال شده در هر یک از شرکت‌های بیمه ای و قیمت آن‌ها طبق تصویب قانون جدید بیمه شخص ثالث یکی هستند. اما با توجه به تخفیف‌های اعمال شده در هر یک از شرکت ها و عوامل دیگر در این راستا، حق بیمه های اعمال شده ممکن است در هر یک از شرکت های مختلف تفاوت داشته باشد.

بهترین بیمه ماشین، بیمه ای می باشد که هر یک از این پارامترها و معیارهای لازم را داشته باشد تا بتوان با خیال راحت تری به آن تکیه کرد و اقدام به خرید آن بیمه برای خودروی خود کرد.

راهنمای خرید اینترنتی بهترین بیمه خودرو

خرید بهترین بیمه ماشین از سامانه‌های اینترنتی

شما می توانید برای خرید بهترین بیمه ماشین چه بیمه شخص ثالث و چه بیمه بدنه با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای لازم به سامانه http://www.bimeh.com  مراجعه کنید.  پس از ارزیابی های مختلف و مقایسه میان شرکت های بیمه ای مختلف می کنید؛ به صورت اینترنتی در هر برهه ای از زمان و در هر مکانی که هستید؛ اقدام به خرید بهترین بیمه ماشین برای خودروی خویش کنید. ضمن اینکه پرداخت حق بیمه ها، استعلام بیمه ماشین، خرید قسطی بیمه خودرو  و… از جمله مزایای خرید اینترنتی بهترین بیمه ماشین در سامانه بیمه دات کام می باشند.

منبع مطلب: سایت بیمه دات کام (bimeh.com)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + هفده =