کد خبر : 263371
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
-

«میدان» پشتوانه جمهوری اسلامی ایران است

«میدان» پشتوانه جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه باید قدردان شهدایی همچون سر دار دلها باشیم، گفت: «میدان» پشتوانه جمهوری اسلامی است.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جلسه شورای اداری کیاسر و مراسم تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرآنی چهاردانگه اظهار کرد: باید قدردان شهدایی همچون سر دار دلها باشیم، همه می‌دانند در هر کشوری میدان اولویت و پشتوانه است، چه در دفاع مقدس، دفاع از حرم و چه امروز! به طور کلی«میدان» پشتوانه جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: دغدغه‌های بیان شده را مطالبات خودمان به حساب آوریم، به آن بخش مربوط به معدن تعطیل شده توجه کنید، بخشدار چهاردانگه می‌تواند مسئول خوبی برای پیگیری این خواسته‌ها باشد، در بخش آموزش و پرورش هم به ساخت فرهنگ‌سرا توجه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: دیدید دشمنان ما چه جنایت‌ها که نکردند هدف اصلی این‌ها ایران است خدا بداند اگر به ایران می‌آمدند چه می‌شد، درست نیست که بعد از شهادت ایشان بیاییم ارزش چنین شهیدی را کمرنگ کرده بحث‌های میدان و دیپلماسی را مطرح کنیم، این کار زیبنده نیست و مردم را از درون رنجیده می‌کند، همه می‌دانند در هر کشوری میدان اولویت و پشتوانه است، چه در دفاع مقدس، دفاع از حرم و چه امروز.

محمدی لائینی ادامه داد: نقش امام جمعه پرتلاش و جهادی کیاسر بسیار موثر است، هیچ چیزی همچون کمک به محرومین و فرهنگ انقلابی، دل شهدا و خداوند را خوش نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین در رزمایش کمک های مومنانه روستای کرسام چهاردانگه بر لزوم تدوین برنامه‌ای مدون برای عمران و آبادانی روستاها تاکید کرد و گفت: از جانب حاکمیت و نظام اسلامی باید برنامه‌ ای مدون برای رشد، توسعه و پیشرفت روستاها از نظر عمران، آبادانی، اقتصادی و فرهنگی در نظر گرفته شود، تا نیازمندی نباشد که بخواهیم به دنبال توزیع کمک مومنانه باشیم.

این مسئول بیان کرد: تهیه و توزیع این ۳۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه بار اولی نیست که مردم این منطقه آن را برای حمایت از نیازمندان تدارک دیدند و بخشی از آن است، درستش هم همین است که از سخاوت، کرم، علم، رحمت، رافت، صبر و شجاعت حسنی “امام حسن مجتبی (ع)” درس بگیریم و به این القاب توجه کنیم و به ضعفا توجه داشته باشیم.

محمدی لائینی تصریح کرد: سعادت‌مندی انسان این است که در جهت نفع اخوان و مردم عمل کند و گام بردارد، به‌خصوص برای مردمی که در مناطق کم‌برخوردار و محروم زندگی می‌کنند البته با وجود اینکه این منطقه از حماسه، دیانت، عشق و فرهنگ و فرهیختگی سرشار بوده و استعدادهای طبیعی موجود است ولی شاهد چهره‌هایی از محرومیت و نیازمندی‌ها هستیم پس باید چنین گام‌هایی برداشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =