کد خبر : 263102
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
-

گفت‌وگوهای دانشجویی ویژه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

گفت‌وگوهای دانشجویی ویژه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، گفت‌وگوهای دانشجویی ویژه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با هدف بررسی ابعاد، تاثیرات، شرایط و مقتضیات نهاد انتخابات از منظر دانشجویان دانشجویان را با حضور دانشجویان فعال سیاسی و اجتماعی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی برگزار می کند.

به گزارش عصرقائم، مدیر مرکز گفت و گو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: این مناظرات برگزار می‌شود تا دیدگاه دانشجویان در موضوع انتخابات بررسی شود چرا که دانشجویان به‌عنوان جریان پیشرو مطالبه‌گر همواره در کانون کنش‌های سیاسی ـ اجتماعی جامعه بوده‌اند.

مهدیه شاه‌نظری با بیان اهمیت شنیدن نقد و نظرات جامعه دانشگاهی در کمک به مشارکت حداکثری مردم افزود: با تضارب آرا و نقد و بررسی گفتمان‌های مختلف است که می‌توان به بهترین راه و مسیر برای تحقق مشارکت در گام اول و در گام بعد انتخاب شخص، برنامه و گفتمان مناسب رسید.

وی افزود: گفت و گوهای دانشجویی ویژه انتخابات ۱۴۰۰ با موضوعات «عوامل موثر بر مشارکت مردم در انتخابات»، «عملکرد شورای نگهبان در انتخابات»، «حضور نظامیان در انتخابات»، «نقش تشکل‌های دانشجویی در انتخابات»، «اخلاق در انتخابات» و «شفافیت در عملکرد مالی ستادهای انتخاباتی» برگزار خواهد شد.

نخستین گفت و گو نیز با موضوع «عوامل موثر بر میزان مشارکت مردم در انتخابات» روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ با حضور دانشجویان به صورت زنده از صفحه اینستاگرام سازمان دانشجویان به آدرس isojd@ پخش خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 10 =