کد خبر : 263159
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

مسئولان به جای منحرف کردن افکار عمومی و حاشیه‌‌ها دنبال رفع مشکلات باشند

مسئولان به جای منحرف کردن افکار عمومی و حاشیه‌‌ها دنبال رفع مشکلات باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مسئولین به جای منحرف کردن افکار عمومی و با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای بدنبال رفع مشکلات کشور باشند و اینگونه اظهارنظرها نمی‌تواند به شان و جایگاه این شهید والا مقام خدشه وارد کند.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با انتقاد از اظهارنظر یکی از مسئولین وزارت امور خارجه در خصوص شهید سلیمانی، اظهار کرد:  امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار منطقه ای و حتی جهانی قرار دارد که این عزت و توفیقات در عرصه‌های بین المللی مرهون مجاهدت‌های سردار پر افتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه با انتقاد از این اظهار نظرهای نابخردانه در افکار عمومی جامعه، افزود: مسئولین به جای منحرف کردن افکار عمومی و با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای بدنبال رفع مشکلات کشور باشند و اینگونه اظهارنظرها نمی‌تواند به شان و جایگاه این شهید والا مقام خدشه وارد کند.

وی با اشاره به تدابیر این فرمانده نام آور و پر افتخار ایران اسلامی در منطقه و جبهه مقاومت، تصریح کرد: اگر از خودگذشتگی شهید سلیمانی و هم رزمانش در محور مقاومت نبود امروز شرایط منطقه و حتی ایران اسلامی به گونه ای دیگر رقم می‌خورد.

شکریان امیری در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌های نظام سلطه و کشورهای استکباری برای ملت های مظلوم و مسلمان منطقه، تاکید کرد: بیش از چهل دو سال است دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و متحدان غربی و منطقه ای اش بدنبال چپاول ثروت و منابع و ذخایر مالی و نفتی کشورهای منطقه هستند و شهید سلیمانی و هم رزمانش توانستند این نقشه های شوم دشمنان را به ویژه در خاموش کردن فتنه تکفیری در برخی کشورهای حامی مقاومت خاموش کنند و این نقشه شوم آنان به خواب آشفته مبدل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شرایط منطقه، خاطر نشان کرد: نقش رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و فرمانده پرآوازه ایران اسلامی و جبهه مقاومت در شکل گیری جریان مقاومت در منطقه و مجاهدت های رزمندگان این جبهه برهیچ کسی پوشیده نیست و هرگونه اظهار نظر انحرافی در خصوص این شهید والا مقام خیانت به خون شهیدان این راه روشن است.

وی در پایان با اشاره به حضور مقتدرانه و اثرگذار ایران اسلامی در مسائل و حل بحران‌های منطقه‌ای و معادلات جهانی، اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد شهید سلیمانی در ایجاد محور مقاومت در منطقه ترویج گفتمان انقلاب است و امروز شهید سلیمانی الگو و محبوب بسیاری از شخصیت ها و ملت های بزرگ منطقه و حتی جهان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + هجده =