کد خبر : 262960
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
-

فاز نخست پروژه گردشگری رودخانه هراز بزودی تکمیل می‌شود

فاز نخست پروژه گردشگری رودخانه هراز بزودی تکمیل می‌شود

شهردار آمل اجرای پروژه بزرگ پارک ساحلی و ساماندهی بستر رودخانه هراز را بعنوان کاری بزرگ در راستای توسعه گردشگری شهر آمل برشمرد و گفت: فاز نخست پروژه گردشگری رودخانه هراز بزودی تکمیل می‌شود.

به گزارش عصرقائم، سید حمید هاشمی در گفتگو ، با اشاره به پروژه های عمرانی در سال جاری اظهار کرد: ۱۸ پروژه خدماتی عمرانی تعریف و پیش بینی شده است، که در حال حاضر ۱۳ پروژه ی شهری همزمان در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان رفاه حال شهروندان است، عنوان کرد: خوشبختانه تیم جوان و با انگیزه ای در شهرداری در حال خدمت است که با حمایت شورای اسلامی شهر شاهد تداوم خدمت و تحقق پروژه های خوبی در شهر خواهیم بود.

شهردار آمل اجرای پروژه بزرگ پارک ساحلی و ساماندهی بستر رودخانه هراز را بعنوان کاری بزرگ در راستای توسعه گردشگری شهر آمل برشمرد و خاطرنشان کرد: از ماه ها قبل این پروژه را آغاز کرده است و در چند فاز پیش بینی شده که فاز اول آن بزودی تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: جذب گردشگر در آمل کمتر از ده درصد ظرفیت موجود است؛ چرا که امکاناتی وجود  ندارد تا مسافر و گردشگر را جذب کند، با تکمیل شدن پارک ساحلی رودخانه هراز و پیاده راه سازی هسته مرکزی تحول ویژه ای در حوزه گردشگری این شهر رخ خواهد داد.

شهردار آمل از دیگر پروژه های شهرداری تصریح کرد: احداث رمپ های مسیر جایگزین پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی، اجرای هندسی میدان شهیدان محمدزاده، احداث بازار پاسداران با هدف جابجای بازار تقاطع فجرخیابان شیخ فضل ا… نوری از پروژه های در حال انجام است.

این مسئول تصریح کرد: اجرای ۳۱ کیلومتر شبکه فیبر نوری (شهرهوشمند) با مشارکت و سرمایه گذاری ایرانسل، نصب چراغ روشنایی دکوراتیو در سطح شهر، ساماندهی کوچه امامزاده ابراهیم (ع)، اجرای سنگ فرش پیاده رو خیابانهای سطح شهر ، بلوار امام رضا (ع) و مدرس، اجرای سقف سنتی بازار های قدیم آمل( نوراسته و چهارسوق)، اجرای سنگ فرش بازار قدیم آمل جنب تکیه مشائی در راستای پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی، احداث ساختمان جدید شهرداری در راستای پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی، ساماندهی ورودی شهر از محور هراز، راه اندازی خط پردازش زباله از مبدا از دیگر پروژه های در دست اقدام شهرداری است.

هاشمی با اشاره به اینکه زیباسازی شهری می تواند باعث سرزندگی شهروندان و فضای شهری شود، گفت: گسترش و حفظ وضع موجود و ایجاد سرسبزی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و روانی در شهروندان همراه خواهد بود که این از وظیفه اصلی ماست.

وی با بیان اینکه پروژ های شهری با هدف توسعه و ایجاد رفاه شهروندان انجام می شوند، عنوان کرد: پروژه ها با پشتوانه مطالعات علمی در شهر اجرایی می شود، درختان و فضای سبز بعنوان عناصر زنده مبلمان شهری در پروژه ها شهرداری تا حد امکان حفظ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 10 =