کد خبر : 262449
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
-

لزوم تقویت مشارکت آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات

لزوم تقویت مشارکت آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تقویت مشارکت آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات مورد توجه باشد

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جلسه هم افزایی دستگاه های مرتبط با مساجد جهت مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات اظهار کرد: موضوع شکل‌گیری هسته‌ها و زیرساخت‌های نرم افزاری، حرکتی برای گرم شدن تنور انتخابات خود یک عبادت بزرگ است.

وی بیان کرد: حضور حداکثری و همگانی مردم و انتخاب اصلح در انتخابات اهمیت دارد و باید جدی گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: این انقلاب در پی برگزاری بسترها و محافل مذهبی به‌وجود آمد، دشمن هم فهمید که برای عدم بقای انقلاب باید با همان علت ایجاد انقلاب آن بجنگد، بنابراین ما در طول این انقلاب در برخی از تصمیمات و تبلیغات و شعارها یک ملاحظات جدی داریم، در مجموع تبلیغات منفی برای این حوزه وجود دارد و در حال مدیریت است.

این مسئول ادامه داد: چرا ما نمی توانیم از علت ایجاد انقلاب درست استفاده کنیم؟ باید در مقابل از فرصت‌ها استفاده کنیم، اگر انسجام را حفظ کنیم و در یک جمع برای هم افزایی نظرات استفاده کرده راهکارهای کلیدی را به شبکه گسترده؛ سازمان تبلیغات، اوقاف، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه‌های مقاومت بدهیم خوب است.

محمدی لائینی گفت: قطعا مردم فهیم ما در انتخابات شرکت می کنند، البته آزردگی‌ها و نگرانی‌ها در ارتباط با گرانی‌ها وجود دارد، باید بگوئیم ما هم منتقد هستیم ولی راهش عدم شرکت در انتخابات نیست، بلکه حضور در انتخابات و آوردن کسی که او صالح باشد است، باید روشنگری پیشه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 4 =