کد خبر : 262219
تاریخ انتشار : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
-

برخورد بدون ملاحظه با ساخت‌وساز غیرمجاز اشخاص حقوقی و حقیقی

برخورد بدون ملاحظه با ساخت‌وساز غیرمجاز اشخاص حقوقی و حقیقی

فرماندار آمل گفت: بدون هرگونه ملاحظه ای با ساخت و ساز غیرمجاز اشخاص حقوقی و حقیقی در این شهرستان برخورد خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، علیرضا شریعت در بازدید از  لاریجان و بررسی  مشکلات و وضعیت این منطقه اظهار کرد: آنچه امروز باید به ان توجه شود، ظرفیت روستاها و حل مشکلات انان است تا   بتوانیم با کسیل کردن خدمت رفاهی  بر ماندگاری آنان در روستاها بیافزاییم.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات لاریجان می تواند مانع  مهاجرت به شهر شود، عنوان کرد: از مشکلات این منطقه راه های ارتباطی، تامین آب شرب سالم و بهداشتی، ایجاد زمینه های مختلف شغلی بخصوص در حوزه دامداری و دامپروری از مشکلات این منطقه است که بررسی آن می تواند به افزایش مهاجرت از شهر به روستاها منجر شود.

شریعت اظهار کرد:حضور دربین مردم و بررسی مشکلات انان مهمترین وظیفه مسئولان است و امیدواریم اعتبارات در امسال به گونه ای باشد که بتوانیم مشکلات روستاها را به بهترین شکل ممکن رفع نماییم و ازمیزان دغدغه های آنان بکاهیم.

وی با تاکید اینکه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز نیازمند اقدام به موقع متولیان است، خاطرنشان کرد: بدون هرگونه ملاحظه ای با ساخت و ساز غیرمجاز اشخاص حقوقی و حقیقی در این شهرستان برخورد خواهد شد.

فرماندار امل ادامه داد: اصلی ترین و بهترین روش برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز اقدام به موقع دستگاه های متولی با افراد سودجو است
وی هدف اصلی از برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز را حمایت از کشاورزان دانست و اظهار کرد: باید از تصرف و تخریب غیرقانونی اراضی ملی و منابع طبیعی در روستاها جلوگیری کرد و با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قاطعانه صورت گیرد و جریمه های سنگین برای آنان اعمال شود.

شریعت از مشکلات منطقه لاریجان گفت: مشکلات راه روستایی و زیرساختی و ساخت و ساز غیر مجاز و راههای دسترسی وجود دارد که باید این مشکلا را بررسی کرد.

وی تصریح کرد: حضور دربین مردم و بررسی مشکلات انان مهمترین وظیفه مسئولان است و امیدواریم اعتبارات در امسال به گونه ای باشد که بتوانیم مشکلات روستاها را به بهترین شکل ممکن رفع نماییم و ازمیزان دغدغه های آنان بکاهیم.

در بازدید یک روزه فرماندار با معاونین و روسای ادارات به منظور اخرین وضعیت راه های روستایی و احصا مشکلات روستانشینان ضمن دیدارهای مردمی  اخرین وضعیت راه های روستایی بخش لاریجان رو مورد بازدید قرارداده و دستورات لازم را به اداره  راهداری جهت تعریض و بازگشایی دادند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان امل بهمراه حق شناس معاون عمرانی فرمانداری و مسئولین ادارات شهرستان امل در منطقه لاریجان حضور یافت.

در این بازدید یک روزه از منطقه لاسم، پلور، شهررینه منطقه لاریجان بازدید کردند، در جلسه ای که در بخشداری لاریجان با مسئولین ادارات داشت، روسای اداره آب ، برق.گاز، مخابرات، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، راهداری امل، راهداری لاریجان، شهرداران گزنک و رینه و شوراهای بخش حضور داشتند فرماندار خواستار تسریع در انجام پروژه‌ها شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =