کد خبر : 261772
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
-

راهنمای خرید ساعت سیکو

راهنمای خرید ساعت سیکو

برند سیکو یک برند شناخته شده و محبوب در جهان است که توانسته است در طی ۱۴۰ سال فعالیت خود به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

به گزارش عصرقائم، بنابراعلام تیک تاک گالری، علی‌ رغم شخصیتی که سیکو در عمر صد و اندی ساله خود برای هوادارانش به ارمغان می‌آورد، کارکرد درخشان محصولاتش می‌تواند هر کس را برای خرید این ساعت‌ها مجاب کند.

اما ساعت های سیکو چه ویژگی هایی دارند که باعث محبوبیت جهانی آنها شده است؟ چرا باید ساعت سیکو بخریم؟ اگر قصد مشاهده و خرید ساعت سیکو اصل از یک وب سایت معتبر را دارید، اینجا کلیک کنید. در ادامه با خواندن این مطلب می توانید در مورد ساعتهای سیکو اطلاعات بیشتری کسب کنید.

با سیکو آشنا شوید!

ژاپنی‌ها یکی از ستاره‌های درخشان آسمان صنعت ساعت‌اند. شاهد این ادعا نیز برند کارکشته سیکو است که بیش از یک قرن قدمت دارد. سیکو در لغت به معنای «نفیس» است. چه عنوان خوبی برای وصف آن‌چه که از محصولات سیکو سراغ داریم.

از همین روست که سیکو جایگاهی برجسته در میان سوپراستارها و حضوری فعال در حوزه مسابقات بین‌المللی ورزشی برای خود به هم زده است. داستان این برند ژاپنی از سال ۱۸۸۱ آغاز شد.

تاریخچه سیکو پر از اتفاقات مهم است اما موفقیت بزرگ سیکو ساخت اولین ساعت مچی کوارتز در جهان بود که یکی از مهم ترین اتفاقات در دنیای ساعت محسوب می شود.

چرا ساعت های سیکو ارزش خرید دارند؟

برند سیکو با نوآوری هایش همیشه یک قدم جلوتر از بقیه برندها حرکت کرده است. کیفیت و ساخت عالی، دقت، تنوع بالا، طراحی زیبا و امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در ساعت های این برند و درعین حال مقرون به صرفه بودن آنها باعث محبوبیت زیاد این ساعت مچی ها شده است.

همچنین سیکو چند زیرمجموعه دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند که برای تمام افراد می توانند مناسب باشند. تمام مواردی که گفته شد، باعث می شود ساعت های این برند یک گزینه عالی و وسوسه انگیز برای انتخاب علاقه مندان ساعت مچی باشند.

ویژگی های منحصر به فرد ساعت سیکو

ساعت سیکو برندی با تنوع بسیار بالا است. همچنین ساعت های این برند فناوری های متفاوتی نیز دارند. ساعت های هوشمندانه و شیک سیکو، همیشه از زمان خود جلوتر بوده اند. این چشم انداز کاملا آینده نگرانه است که باعث شده تا این برند بتواند به طور مداوم ساعتهای انقلابی تولید کند.

سیکو پارامترهای جذابیت بصری و همچنین برتری مکانیکی را اولویت خود قرار داده است. نوآوری و دقت در ساخت، صفت هایی هستند که می توانند برای توصیف ساعت های سیکو استفاده شوند.

امکانات و تکنولوژی های ساعت سیکو

سیکو همواره بهترین ها را ارائه می دهد! این برند از تکنولوژی های مختلفی در ساعتهایش استفاده می کند که قابل توجه هستند و سیکو برای اولین بار آنها را در ساعتهای خود به کار برده است! این تکنولوژی ها عبارتند از: اسپیرینگ درایو، جی پی اس سولار، کینتیک و … . همچنین ساعتهای سیکو دارای ویژگی ها و امکانات فراوان هستند.

به طور مثال زیر مجموعه پراسپکس(Prospex) برای دوست داران ورزش و ماجراجویان، چه در آب، چه در آسمان و یا خشکی است. سیکو با استفاده از امکانات وفناوری های نوآورانه استاندارد های جهانی را تغییر داده است.

در این کالکشن پراسپکس تلاش می کند ایمنی هرچه بیشتر برای غواصان حرفه ای و تفریحی را فراهم کند. بقیه زیر مجموعه ها و مدل ها نیز هرکدام دارای ویژگی ها و امکاناتی هستند تا برای همه افراد مناسب باشند.

ساعت سیکو ساخت کجاست؟

ساعت سیکو ساخت ژاپن است. سیکو با استفاده از فناوری های پیشرفته و مهارت متخصصان، به تولید ساعت می پردازد. می توان گفت سیکو یکی از معدود تولید کنندگان در جهان است که از قطعات گرفته تا مونتاژ محصولات نهایی را در کشور ژاپن تولید و اسمبل می کند.

قیمت ساعت سیکو

برند سیکو با توجه به کیفیت بالا و ویژگی های گفته شده از برند های مقرون به صرفه محسوب می شود. ساعتهای سیکو متنوع هستند و قیمت های متفاوتی نیز دارند.

سیکو برای همه افراد چیزی برای ارائه دارد! از ساعت های مقرون به صرفه گرفته تا ساعت های لوکس! نیازی نیست هزینه بسیار بالایی برای یک ساعت لوکس سوئیسی بپردازید! حتی ساعتهای سطح پایین تر سیکو نیز به خوبی ساخته شده است. غالب قیمت های سیکو بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان است.

روش تشخیص ساعت سیکو اصل از فیک

متاسفانه مانند برندهای دیگر فیک ساعت مچی های سیکو نیز وارد بازار شده است. به یاد داشته باشید همان قدر که ساعت اصل این برند عالی و با کیفیت است، فیک آن بی کیفیت است! برای تشخیص سیکو اصل از فیک نکات و راه هایی وجود دارد.

اگر می خواهید این راه ها را به طور دقیق بدانید وارد لینک تشخیص ساعت سیکو اصل شوید و این متن را با دقت بخوانید. ولی به طور خلاصه راه های زیر را قبل از خرید سیکو اصل در نظر داشته باشید:

خرید آنلاین تنها از فروشگاه های معتبر و نمایندگان رسمی برند سیکو

چک کردن شماره سریال و کالیبر ساعت

بررسی دقیق لوگو و ظاهر ساعت

بررسی گارانتی

بررسی قیمت ساعت

و…

خرید ساعت سیکو اصل از نمایندگی رسمی

انتخاب یک فروشگاه مطمئن و معتبر از مهم ترین و اساسی ترین بخش های خرید ساعت مچی اصل است. برای اطمینان از خرید یک ساعت سیکو اصل به نماینده رسمی آن سر بزنید.

نمایندگی رسمی ساعت سیکو در ایران تیک تاک گالری است. تیک تاک گالری با سابقه درخشان و خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی ساعت سیکو در ایران است.

امیدواریم مطلب بالا شما را درباره ساعت سیکو و ویژگی های آن راهنمایی کرده باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 11 =