کد خبر : 261630
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
-

تلاش دوومیدانی کار پارالمپیکی برای رکوردشکنی در آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی

تلاش دوومیدانی کار پارالمپیکی برای رکوردشکنی در آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی

دوومیدانی کار پارالمپیکی شانس کسب طلا در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: سعی دارم در آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی با رکوردشکنی در پرتاب نیزه، با آمادگی خوبی عازم توکیو شوم.

به گزارش عصرقائم، حامد امیری در گفت و گو ، اظهار کرد: برگزاری آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو فرصت خوبی برای ارزیابی و سنجش آمادگی بدنی دوومیدانی کاران قبل از حضور در پارالمپیک است تا بهترین ها عازم این رویداد بزرگ شوند.

وی گفت: برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی که اواخر اردیبهشت برگزار خواهد شد به سختی در کیش تمرین می کنم تا در پرتاب نیزه بتوانم رکورد بالایی را نسبت به مسابقات جهانی  فزاغ امارات که اسفند سال گذشته برگزار شد، به ثبت برسانم.

امیری خاطرنشان کرد: این تورنمنت برای کسانی که شانس کسب طلا، نقره و برنز در پارالمپیک توکیو دارند، شرایط آنها را از نظر کسب مدال در توکیو مشخص می کند و بهترین فرصت برای ورزشکاران جهت ارزیابی و سنجش خود برای حضور در پارالمپیک توکیو خواهد بود.

این دوومیدانی کار پارالمپیکی با بیان این که در بهترین شرایط آمادگی قرار دارم، گفت: سعی دارم از نظر رکوردی بهترین عملکرد را در آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی داشته باشم تا با اطمینان خاطر راهی توکیو شوم.

وی در پایان همچنین درباره وضعیت خود پس از تزریق واکسن کرونا اظهار کرد: ۱۰ روز پس از تزریق واکسن از نظر بدنی بسیار خسته و حالم خوب نبود، البته در چنین شرایطی نیز تمرینات خود را پیگیری می کردم تا دچار افت نشوم،  الان شرایطم خوب است و با مشکل خاصی مواجه نیستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =