کد خبر : 261642
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
-

آموزش نرم‌افزار «تری‌دی مکس» و «وی‌ری»

آموزش نرم‌افزار «تری‌دی مکس» و «وی‌ری»

انجمن علمی دانشجویی معماری دانشگاه بناب با همکاری انجمن علمی دانشجویی معماری خط و خاک دانشگاه سیستان و بلوچستان دوره آموزش نرم‌افزار تری دی مکس و وی‌ری (V-RAY) را برگزار می‌کند.

به گزارش عصرقائم، آموزش مدل‌سازی پیشرفته با تری‌دی مکس همراه با انیمیشن معماری، آموزش روی آخرین نسخه وی‌ری به همراه قابلیت‌های این نسخه، آموزش انرپ ابجکت‌ها، متریال‌سازی و تکسچرینگ به صورت کاملا حرفه‌ای و آموزش رندرینگ به صورت تک فریم، VR-۳۶۰ و انیمیشن با موتور رندر قدرتمند V-RAY از جمله سرفصل‌های این دوره است.

این دوره با تدریس مهندس رضا عبادی طی ۱۶ جلسه در روزهای شنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود و شروع آن از چهارم اردیبهشت خواهد بود.

تری‌دی مکس (۳D Max) یک برنامه گرافیک سه بعدی کامپیوتری برای ساخت انیمیشن های سه بعدی، مدل ها، بازی ها و تصاویر است. این برنامه همواره توسط توسعه دهندگان بازی های ویدئویی، بسیاری از استودیوهای تبلیغات تلویزیونی و استودیوهای تجسمی معماری مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای ایجاد افکت های سینمایی و پیش تجسم فیلم ها استفاده می شود.

وی ری نیز یکی از افزونه‌های سودمند در تری دی مکس است که استفاده از آن برای معماران، طراحان و هنرمندان برای پیاده‌سازی ایده‌های ذهنی آنان یک افزونه بسیار عالی به شمار می‌رود و می‌توان با بهره گیری از قابلیت‌های آن در زمینه طراحی، گامی رو به جلو برداشت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @anjoman_memari_unibnb پیام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − یک =