کد خبر : 261406
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
-

آزادمنجیری: با داشته‌هایمان به جام باشگاه‌های هندبال آسیا می‌رویم

آزادمنجیری: با داشته‌هایمان به جام باشگاه‌های هندبال آسیا می‌رویم

مهدی آزادمنجیری گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر به دلیل وضعیت دلار نتوانسته‌ایم از بازیکنان اروپایی استفاده کنیم و با داشته‌هایمان در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنیم.

به گزارش عصرقائم، سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در گفت وگو ، در خصوص شرایط آمادگی تیمش برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا در عربستان اظهار کرد: اردو را تقریبا از ۱۵ فروردین شروع کردیم که ۱۰ روز به طول انجامید. برنامه چند اردو دیگر را نیز در نظر گرفته بودیم تا بازیکنان را برای اول خرداد زمان شروع مسابقات آماده کنیم. حال با تعویق ۲۰ روزه مسابقات زمان بیشتری برای آمادگی بازیکنان خواهیم داشت.

او افزود: تمریناتمان با تیم ملی امید تداخل داشت و مقداری هم تمرینات ما را تحت الشعاع خود قرار داد، چون چند بازیکن ما در تیم ملی امید هستند. با این حال دور جدید تمرینی خود را در کازرون از ۴ اردیبهشت شروع خواهیم کرد تا برای مسابقات آماده شویم.

آزادمنجیری به انجام دیدار تدارکاتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم در روزهای پایانی تمرین با تیم ملی امید البته اگر به آمادگی رسیده بود یا با تیم مس کرمان چند دیدار تدارکاتی داخلی داشته باشیم. اگر هم بتوانیم رایزنی می‌کنیم چند روز زودتر به عربستان برویم تا با تیم‌ عربستان یا تیم‌های دیگری که در جام باشگاه‌ها حضور دارند دیدار های تدارکاتی داشتیم.

وی گفت: همه این برنامه‌های ما بستگی به این دارد که شرایط تغییر نکند و برنامه ها همین باشد. یعنی مسابقات ۲۲ خرداد انجام شود. مسابقات لغو نشود یا به تعویق نیفتد.

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون گفت: تیم‌های ایرانی که در ۱۰ سال اخیر در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردند هیچ گاه بین چهار تیم اول قرار نگرفتند. ایستادن در بین چهار تیم اول در این سال‌ها اخیر کار بسیار سختی شده است، چون تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات بازیکنان خوب اروپایی یا آفریقایی را جذب می‌کنند که شرایط را برای ما سخت می‌کند.

وی گفت: تیم‌های عربی اردوهای بهتری هم نسبت به ما برگزار می‌کنند، نفرات بهتری جذب می‌کنند و نتایج بهتری هم می‌گیرند. ما متاسفانه در ایران در سال‌های اخیر به سبب وضعیت دلار نتوانستیم از بازیکنان خوب اروپایی استفاده کنیم. ما با داشته‌هایمان و بازیکنان حاضر در لیگ ایران در مسابقات شرکت می‌کنیم و کار سختی داریم.

وی به جذب دو لژیونر برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد و گفت: قرار است از دو لژیونر هم استفاده کنیم. با الله کرم استکی و امین یوسف نژاد صحبت کردیم تا در آن تاریخ به ما ملحق شوند. اگر مسابقات لیگ رومانی طبق برنامه انجام شود تا زمان مسابقات باشگاه‌ها به پایان خواهد رسید و ما می توانیم از حضور لژیونرها استفاده کنیم. البته بعد از آسیب و شکستگی دست یوسف نژاد با شاهو نصرتی مذاکره کردیم و اگر بتوان نام جدید به لیست بازیکنان اضافه کرد از شاهو نیز استفاده خواهیم کرد.

آزادمنجیری در ادامه گفت: ما مشکلاتی هم داریم که با طولانی‌شدن مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای ما رقم خورده است. ما چند بازیکن را برای فصل بعد از دست دادیم و در تیم ما نیستند اما باید ما را در این مسابقات همراهی کنند. این کار ما را سخت کرده است. می خواهیم از فدراسیون خواهش کنیم تا در این مورد رایزنی و کمک کند تا اسامی جدیدی را به آسیا معرفی کنیم.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم از بازیکنانی استفاده کنیم که سال آینده هم در لیگ برای تیم خودمان بازی خواهند کرد تا هم تیم برای لیگ و هم برای باشگاه ها آسیا آماده شود. در غیر اینصورت احساس می‌کنم به تیم لیگ برتری ما آسیب می‌خورد. از طرفی برای آن بازیکنان هم سخت است چون بازیکن تیم دیگری هستند اما مجبور هستند تا خرداد در کنار تیم ما باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =