کد خبر : 261242
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

همکاری پارک فناوری شهید بهشتی با مجتمع دارویی هلال

همکاری پارک فناوری شهید بهشتی با مجتمع دارویی هلال

پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در راستای غربالگری‌های دقیق و سریع جامعه و رصد مبتلایان به کرونا ویروس با مجتمع دارویی درمانی هلال ایران تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرده است.

به گزارش عصرقائم، با توجه به وقوع پاندمی ویروس کرونا از سال ۲۰۱۹ و گسترش در سطح جهانی و همچنین جدال ملل مختلف در سال ۲۰۲۰ متاسفانه بعد از گذشت چهار ماه از سال ۲۰۲۱ این پاندمی نه تنها ریشه‌کن نشده است، بلکه شاهد ابعاد تازه‌ای از میزان شیوع در جهان به‌ویژه در کشور ایران هستیم.

دکتر کوروش پرند، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: از آنجا که تا رسیدن به مرحله واکسیناسیون عمومی (ایمنی نسبی جامعه) راه طولانی در پیش است، بهترین راه مبارزه در شرایط کنونی انجام غربالگری‌های دقیق و سریع افراد جامعه و در پی آن رصد مبتلایان جهت جلوگیری از ورود آنها در میان جوامع سالم است. در راستای اجرای برنامه کاری مشترک و استفاده از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری و شرکتهای دانش بنیان مستقر، با مجتمع دارویی درمانی هلال ایران تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرده‌ایم.

به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، با برشمردن موضوعات اصلی این تفاهم‌نامه، تصریح کرد: همکاری “مجتمع هلال” و “پارک” در اجرای سیاست‌های غربالگری‌های دقیق تا رسیدن به مرحله واکسیناسیون عمومی، استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش‌بنیان و بخش خصوصی جهت سرعت بخشیدن به غربالگری مبتلایان به ویروس Covid۱۹ در مرحله اول و مشارکت در واکسیناسیون عمومی در مرحله بعدی و همچنین اجرای برنامه‌های کنترل محور پاندومی ذیل سیاست‌های مبارزه با ویروس منحوس کرونا تا زمان برگشتن به حالت عادی جامعه و گذر از وضعیت اضطراری موضوعات اصلی تفاهم‌نامه با مجتمع دارویی درمانی هلال ایران هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 − 1 =