کد خبر : 261222
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
-

افتتاح شعبات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در استان‌ها

افتتاح شعبات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در استان‌ها

نخستین جلسه هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، نخستین جلسه هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری، دکتر مجید مشکینی مشاور و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت‌های امنای استان، دکتر پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و مهندس عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد، صندوق اقدامات لازم در خصوص احداث و ایجاد شعبات استانی خود را انجام داده و به تناسب ظرفیتها و اولویت‌های استانها، این امر در دستور کار صندوق قرار گیرد.

مهندس عسکری غلامزاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه اظهار کرد: صندوق موظف شد تا از ظرفیت موجود در بانکها و اهرم کردن منابع به منظور تأمین مالی حوزه تجاری‌سازی فناوری استفاده کند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی اضافه کرد: بکارگیری ظرفیت موجود در دانشگاه در راستای «تامین مالی جمعی» که در آن صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نقش کلیدی بر عهده دارد، از دیگر مصوبات جلسه بود که در جلسه بعدی هیات مدیره، دستورالعمل‌ها و مدل‌های مورد نیاز ارائه خواهد شد و اقدامات بعدی پس از تصویب این موارد در هیات مدیره انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =