کد خبر : 261048
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
-

سیستم ثبت برند وینداد، پیچیدگی‌های فرآیند ثبت برند را برای شما ساده می‌کند!

سیستم ثبت برند وینداد، پیچیدگی‌های فرآیند ثبت برند را برای شما ساده می‌کند!

ثبت برند یکی از ملزومات مهم توسعه هر کسب‌وکاری است.

به گزارش عصرقائم، بنابراعلام وینداد، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف در سراسر جهان با ثبت علامت تجاری سعی دارند تا تجارت خود را به شکلی متمایز و ممتاز مطرح کنند و از حقوق مالکیت فکری خود حفاظت کنند.

وجود رقیبان متعدد در بازار مشترک کالا و محصول شما، خطراتی را به دنبال خواهد داشت، از این رو برای اطمینان از عدم کپی برداری رقبا و عدم استفاده آن‌ها از محصولات شما و به عبارتی انحصاری بودن تجارتتان، توصیه می‌شود که به سوی ثبت برند رفته تا از این رو صاحب مالکیت و حق انحصاری کالا و یا حتی محصول خود باشید.

چرا که گاها دیده می‌شود که اشخاص به دلیل پیچیدگی مراحل، از این امر منصرف می‌شوند اما عدم ثبت برند امکان سواستفاده رقبای شما را بالا برده و تجارت و کسب و کار شما را مورد خطر قرار می‌دهند.

چرا ثبت برند؟

برند تجاری، ویترین کسب و کار شما محسوب می‌شود. گاها دیده می‌شود که اشخاص مدت زیادی در بازار فعالیت کرده‌اند و نام و نشان خوبی را کسب کرده‌اند و در بازاریابی، تبلیغات، فروش و … نیز تجارب موفقی داشته‌اند و از این رو سودهای بسیاری را کسب نموده‌اند، اما هیچگونه برندی را ثبت ننموده‌اند، فراموش نکنید که با عدم ثبت برند، شما امکان فعالیت و حضور رقبایتان را آسان کرده‌اید و باید هر لحظه منتظر سواستفاده رقبایتان باشید.

چرا که شما صاحب انحصاری و مالک برند نبوده و ممکن است که رقبا از تلاش و کوشش شما استفاده نمایند و آن‌ها به جای شما برند را ثبت نمایند و تمامی زحمات شما را به یغما برده و نهایتاً شما را بی نصیب از سودهای بازار گذارند.

پرطرفدارترین ثبت برندها

ثبت برند یا ثبت علامت تجاری هر محصول یکی از راه‌هایی است که تجارت‌های مرتبط با آن را پررونق‌تر می‌کند و سبب جلب اعتماد بیشتر مشتریان می‌شود. از سودآورترین و متداول‌ترین محصولاتی که ثبت برند برایشان انجام می‌شود می‌توان به این موارد اشاره کرد:

· ثبت برند مواد غذایی

· ثبت برند تجهیزات پزشکی

· ثبت برند جواهرات و زیورآلات

· ثبت برند فرش

· ثبت برند عطر

· ثبت برند چرم

فرامو نکنید که شما چه به عنوان یک فرد چه به عنوان صاحب یک کسب‌وکار همواره‌ در معرض رقابت با رقبایتان خواهید بود که در صورت غفلت و بی‌توجهی‌تان به مسائل ثبت برند، دچار خسارات بعضاُ جبران‌ناپذیری در آینده خواهید شد.

پیشنهاد ما به شما برای ثبت برند آسان و مطمئن:

سامانه خدمات حقوقی آنلاین وینداد با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز، خدمات حقوقی منحصر به فرد، مقرون به‌صرفه و کاربردی را در بستر فضای آنلاین به فعالین اقتصادی ارائه می‌کند.

خدمت حقوقی جدید استارتاپ وینداد در حوزه ثبت برند در سال ۱۴۰۰، با هدف حمایت از متقاضیان ثبت برند با ویژگی‌های شفافیت کامل در مراحل ثبت، بهای منصفانه و دقیق، دقت در فرآیند ثبت برند و سرعت‌عمل بالا، راه‌اندازی شده است.

خدمات ثبت برند وینداد در زمینه مشاوره حقوقی ثبت برند، هزینه‌های ثبت برند، مدت فرآیند ثبت برند، اخذ مجوزها، ثبت برند و… می‌تواند با نهایت دقت، سرعت و صرفه اقتصادی به شما مخاطبان گرامی ارائه شود. فراموش نکنید که مزیت مهم استفاده از سیستم ثبت برند وینداد،گارانتی ۱۰۰ درصدی بازگشت کل وجه در صورت عدم ثبت برند می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۸۴۶ تماس بگیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − یازده =