کد خبر : 261100
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
-

سایتی برای مستندسازی و نشر آثار علمی مرتبط با موضوع پیشرفت

سایتی برای مستندسازی و نشر آثار علمی مرتبط با موضوع پیشرفت

مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، به منظور دستیابی آسان و تسهیل در بهره مندی علاقمندان به مباحث الگو کلیه انتشارات و مطالعات پیشتیبان خود را در سایت www.olgou.ir بارگذاری کرده و در دسترس عموم قرار داده است.

به گزارش عصرقائم، انتشارات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تحت عنوان «الگوی پیشرفت» در تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ تاسیس شد و هدف آن مستندسازی و نشر آثار علمی مرتبط با موضوع پیشرفت است. این انتشارات تاکنون اقدام به نشر ۷۰۰ اثر در قالب تک‌نگاشت‌ها، نشست‌های اندیشه ورزی، گفت‌وگوهای راهبردی، کتب اندیشکده‌ها، مجموعه مقالات سالانه کنفرانس‌ها و کنگره‌های مرکز، گزارش‌های علمی واحدهای مرکز، ماهنامه خبری- گفتمانی، ویژه‌نامه‌های کنفرانس و کنگره‌های الگوی پیشرفت الگو کرده است.

در همین ارتباط انتشارات «الگوی پیشرفت» تاکنون بیش از ۱۲۰ جلد تک‌نگاشت، بیش از ۴۰ جلد نشست اندیشه‌ورزی و گفتگوهای راهبردی، ۱۳ جلد کتب مطالعات پشتیبان الگو، ۷۵ جلد مجموعه مقالات ۹ دوره کنفرانس سالانه، ۳۴ جلد مجموعه مقالات کنگره پیشگامان پیشرفت، آثار اندیشکده‌های مرکز الگو، کتب مختلف علمی مرتبط با موضوع پیشرفت را به چاپ رسانده است.

به نقل از دفتر ارتباطات، علاقمندان به موضوع پیشرفت می توانند با استفاده از امکانات جستجو موضوع مورد علاقه خود را در قالب کتاب، مقاله، کتاب، تک نگاشت جستجو و از طریق سایت آن را دریافت کنند، تارنمای انتشارات مرکز الگوی پیشرفت به نشانی nashr.olgou.ir قابل مشاهده و دانلود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =