کد خبر : 260933
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
-

شکست پرسپولیس مقابل الریان در نیمه نخست

شکست پرسپولیس مقابل الریان در نیمه نخست

تقابل پرسپولیس و الریان در نیمه نخست با یک گل به نفع نماینده قطر تمام شد.

به گزارش عصرقائم، از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و الریان قطر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فاتوردا هند به میدان رفتند که نیمه نخست این دیداربا یک گل به نفع شاگردان لورن بلان تمام شد.

نایف الحضرمی در در دقیقه ۱۹ دروازه پرسپولیس را گشود.

موقعیت‌های خطرناک

دقیقه ۳: وحید امیری با نفوذ سریع از جناح چپ زمین و پاس رو به جلو موقعیت‌سازی کرد که ضربه شهریار مغانلو در موقعیت تک به تک و البته آفساید به تیر افقی دروازه الریان خورد.

گل: در دقیقه ۱۹، روی ارسال عبدالعزیز حاتم از روی ضربه ایستگاهی، نایف الحضرمی با ضربه سر دقیق خود دروازه حامد لک را باز کرد و الریان با یک گل پیش افتاد.

در دقیقه ۳۰، روی پاس در عمق مهدی ترابی، شهریار مغانلو از گوشه محوطه شش قدم الریان شوت زد که ضربه او به تور کنار دروازه این تیم برخورد کرد.

در دقیقه ۳۹، پاس مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه به شهریار مغانلو رسید و ضربه این بازیکن از گوشه محوطه جریمه توسط دروازه‌بان الریان به کرنر رفت.

در دقیقه ۴۰، ضد حمله تند و تیز الریان توسط یاسین براهیمی، منجر به موقعیت شوت‌زنی برای ابراهیم مسعود شد که شوت او دقیق نبود و توپ به آسمان رفت.

در دقیقه ۴۴، سید جلال حسینی با ضربه سر دروازه الریان را تهدید کرد اما دروازه‌بان توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۱+۴۵، ضدحمله سریع الریان و شوت یاسین براهیمی در موقعیت مناسب، با واکنش خوب حامد لک دفع شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهریار مغانلو.

ترکیب الریان: فهد یونس، دامه ترائوره، شجاع خلیل زاده، خالد مفتاح، محمد علاالدین، عبدالعزیز حاتم، فرانک کوکم، نایف الحضرمی، یاسین براهیمی، ابراهیم مسعود و یوهان بولی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =