کد خبر : 260206
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
-

کمبودی در تامین مرغ نداریم

کمبودی در تامین مرغ نداریم

نائب رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران، گفت: شاید طی هفته‌های گذشته و بدنبال کمبود عرضه و مشاهده صف‌های طولانی، نگران بازار مرغ در ماه مبارک رمضان بودیم اما در شرایط کنونی، بازار آرام و عرضه هم مطلوب است.

به گزارش عصرقائم، علی اصغر ایمانی در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان می‌گوید: خوشبختانه فعلا کمبودی در بازار وجود ندارد.

وی افزود: شاید طی هفته‌های گذشته و بدنبال کمبود عرضه و مشاهده صف‌های طولانی، نگران بازار مرغ در ماه مبارک رمضان بودیم اما در شرایط کنونی، بازار آرام و عرضه هم مطلوب است.

نائب رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در تمامی مراکز عرضه مرغ دولتی با نرخ مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در دسترس مردم قرار دارد.

ایمانی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص نرخ فروش مرغ‌های آزاد در بازار گفت: هر چند به طور قطعی نمی‌توان گفت که مرغ با قیمت آزاد در بازار وجود ندارد اما به نسبت چند هفته اخیر، تفاوت چندانی با نرخ مصوب ندارد و در نهایت با قیمت ۲۶ تا ۲۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش ۲۵ درصدی قیمت مصوب از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان فعلی تا چه میزان تقاضای اقشار کم درآمد برای خرید پوست و پای مرغ افزایش یافته است؛ اذعان کرد: به هر حال هستند خانواده‌های کم بضاعتی که اندک شمارند اما تقاضای خرید پوست مرغ را دارند اما در خصوص پای مرغ با توجه به خاصیت درمانی آن و از سویی دیگر تقاضای خرید خانوارهای کم درآمد، طبعا تقاضا خیلی بیشتر است.

نائب رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران، گفت: قیمت هر کیلو پوست مرغ بین ۴ تا ۵ هزار تومان و پای مرغ ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان است.

به گفته ایمانی، قیمت هر شانه تخم مرغ هم از ۳۲ هزار تومان تجاوز نمی‌کند و بازار این روزهای تخم مرغ هم آرام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − پنج =