کد خبر : 260084
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
-

رعایت ۹۵ درصدی پروتکل ها در دستگاه های اجرایی استان تهران

رعایت ۹۵ درصدی پروتکل ها در دستگاه های اجرایی استان تهران

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از رعایت ۹۵ درصدی اعمال محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش عصرقائم، غلامرضا عباس پاشا در مورد وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی گفت: به دنبال تشدید نظارت ها و بر اساس گزارش تیم های بازرسی استانداری در کلانشهر تهران در دستگاه هایی همچون وزارت اقتصاد، سازمان مالیات، سازمان تامین اجتماعی و شهرداری ضمن رعایت محدودیت ها و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک دارای وضعیت مناسب بودند.

وی با اشاره با رعایت ۹۵ درصدی اعمال محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: در صورت هر گونه تخلف نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، دستگاه های متخلف به استانداری معرفی و اقدامات لازم پیگیری خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا توسط مردم و مسئولان ضروری است و دستگاه ها جهت حفظ سلامت کارمندان ملزم به رعایت دستورالعمل ها هستند، امید است که با استمرار تعامل و همکاری بتوانیم در جهت مدیریت پیک چهارم کرونا اقدامات موثری را دنبال کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + یازده =