کد خبر : 259892
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
-

خرید کولرگازی جنرال با قیمت مناسب

خرید کولرگازی جنرال با قیمت مناسب

اگر تا کنون در خصوص کولرهای گازی و قیمت آنها پرس و جویی کرده باشید، متوجه شده اید که کولرهای زیادی از مارک‌های گوناگونی در بازار یافت می شوند که هر کدام برای نوعی از آب و هوا طراحی و ساخته شده اند و بهترین نتیجه را در شرایط آب و هوایی مخصوص به خود پس می‌دهند.

به گزارش عصرقائم، بنابراعلام بانه نود، کولر گازی جنرال با انواع و اقسام مدلهایی که دارد یکی از بهترین کولرهای موجود در بازار است که با توجه به کیفیتی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. اگرچه این برند کولرگازی جزو کولرهای میان رده به حساب می آید، اما تجربه و سابقه برند جنرال نشان می دهد که حتی بیشتر از کولرهایی همچون ال جی و گری فروش داشته است. دلیل این امر واضح است؛ کولرهای گازی جنرال با پیشوندها و پسوندهای مختلف (از قبیل DN General، General SH، General Max، جنرال طرح لبخند و …) به سفارش کشورهای عربی از جمله دوبی و امارات که آب و هوایی بسیار گرم دارند ساخته شده اند. به عبارتی این کولرها برای تحمل شرایط آب و هوایی بسیار گرم این کشورها ساخته می شوند و در مناطق جغرافیایی ایران که اکثرا معتدل هستند به راحتی نیازهای خانواده ها را برطرف می کنند. یعنی تحمل گرم ترین مناطق آب و هوایی ایران برای این کولرهای گازی همانند تحمل فصل زمستان در کشورهای عربی است!

امکانات به کار رفته در کولر گازی جنرال را می توان با سایر برندها مقایسه کرد. یعنی در این کولرهای گازی اکثرا از گاز مبرد R410A که بهترین گاز مورد استفاده در کولر گازی است استفاده شده است. همچنین در دو نوع اینورتردار و بدون اینورتر در بازار یافت می شوند و قابل خرید هستند. قیمت کولر گازی جنرال نسبت به سایر کولرهای گازی در سطح پایین تری قرار دارد و شما می توانید با خرید کولر گازی جنرال، از تمام مزایای یک کولر گازی کم مصرف و با کیفیت بهره ببرید.

کولرهای گازی جنرال به دلیل کیفیت سرمایش و گرمایش بسیار خوب خود هم اکنون در صدر جداول فروش نسبت به سایر برندهای بازار هستند. اگر قصد خرید کولر گازی دارید پیشنهاد می کنیم با خرید کولر گازی جنرال، هم از کیفیت بسیار خوب آن لذت ببرید و هم هزینه کمتری را بابت یک کولر گازی با کیفیت پرداخت کنید، زیرا همانگونه که گفته شد قیمت کولر گازی جنرال نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مناسب تر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + چهار =