کد خبر : 259941
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
-

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار تن اقلام اساسی ویژه ماه رمضان در استان توزیع می‌شود.

به گزارش عصرقائم، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان در سراسر استان مازندران اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح به منظور جلوگیری از کمبود و نوسانات قیمت‌ها به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و شیرینی‌های پر مصرف و مرسوم در سراسر استان اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به اینکه در این طرح واحدهای تولیدی – توزیعی و خدماتی مورد تشدید رصد بازرسان این سازمان قرار خواهند گرفت؛ از اختصاص بیش از دو هزار تن اقلام اساسی و توزیع آن در ایام ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

قوانلو بیان کرد: یک‌هزار تن شکر بسته بندی شده یک کیلویی با قیمت ۸۷۰۰ تومان ، ۱۵۰ تن گوشت منجمد و ۹۲۵ تن روغن در این ایام توزیع خواهد شد.

وی با یادآوری لزوم رعایت قوانین صنفی از سوی واحد های صنفی، تصریح کرد: با هر گونه تخلف احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تقلب، گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت، احتکار و سایر تخلفات رایج صنفی، مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.124.ir اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =