کد خبر : 259688
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
-

کرونا ۷۰ درصد ریه دست‌نشان را درگیر کرده است

کرونا ۷۰ درصد ریه دست‌نشان را درگیر کرده است

رئیس بیمارستان رازی شهرستان قائم‌شهر، گفت: نادر دست نشان با تشخیص تیم پزشکی در خواب مصنوعی قرار دارد و اکنون با ۷۰ درصد درگیری ریه چند روزی است از شیوع آن جلوگیری شده است.

به گزارش عصرقائم، ضیاالدین اولادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون وضعیت نادر دست‌نشان اسطوره فوتبال مازندران، اظهار کرد: بیمارستان رازی در یک سال گذشته جهت پذیرش و مداوا بیماران کرونایی فعالیت کرده و هفته گذشته نادر دست نشان و همسرشان به بیمارستان ما مراجعه کردند.

وی افود: بدلیل شدت بیماری و با سی‌تی‌اسکن ها انجام شده به تشخیص پزشکان در بخش عمومی بستری شدند و بعد از مدتی با شدت شیوع کرونا در بدن دست نشان و تشکیل یک تیم متخصص پزشکی برای ایشان به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان رازی منتقل شدند.

رئیس بیمارستان رازی شهرستان قائم شهر با اشاره به تشکیل تیم پزشکی تخصصی باحضور پزشکان باتجربه در امر کرونا، تصریح کرد: متاسفانه از عصر چهارشنبه هفته گذشته سطح اکسیژن دست نشان کاهش یافت و به تشخیص تیم پزشکی به خواب مصنوعی رفت تا با دستگاه تنفس مصنوعی بتواند زنده بماند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: پس از خواب مصنوعی حال اسطوره فوتبال مازندران در نقطه ثابتی قرار گرفت و کرونا نه پیشرفت داشت نه حالشان بهتر شد و توانستیم در نقطه ثابتی قرار دهیم.

اولادی با اشاره به مراجعه دیر هنگام دست نشان به بیمارستان، بیان کرد: متاسفانه ایشان یک هفته دیر به بیمارستان مراجعه کردند و اگر به موقع می‌آمدند تاثیرات داروها و تزریقات به مراتب بهتر بود.

وی به استفاده تجربه یکساله در مقابله با ویروس کرونا برای دست نشان اشاره کرد و گفت: ۷۰درصد ریه دست نشان درگیر کرونا ست و با دعای مردم و تلاش کادر پزشکی امیدواریم آقای دست نشان بتواند ویروس منحوس کرونا را شکست دهد و دل هواداران فوتبال مازندران و کشور را شاد کند.

لازم به ذکر است شب گذشته هواداران نساجی و اسطوره فوتبال مازندران با حضور در مقابل بیمارستان رازی و تشویق نادر دست نشان برای بهبودی وی آرزوی سلامتی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + چهارده =