کد خبر : 259548
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
-

سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد

سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: دولت در قبال سهل‌انگاری شرایط کرونایی که قطعا هزینه‎ های روحی، جسمی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری به جامعه تحمیل خواهد کرد، پاسخگو باشد.

به گزارش عصرقائم، روح الله متفکر آزاد در گفت‌وگو ، در تبریز، اظهار کرد: بازگشت موج چهارم کرونا به کشور توسط کارشناسان پیش‌بینی و تذکرات لازم هم داده شده بود؛ بنابراین دولت می‌توانست تمهیدی بیندیشد که این اتفاق نیفتد.

وی افزود: همانطور که در حوزه مناسبت‌های دینی به موقع اعلام کردند که مراسمات مذهبی لغو شود؛ در مورد جلوگیری از سفرهای نوروزی هم باید هشدارهای لازم به موقع داده می‎‌شد.

متفکرآزاد تصریح کرد: به نظر می‌‎رسد در نوروز ۱۴۰۰ اراده‌ای برای توقف کنترل بیماری وجود نداشت و بازگشت موج چهارم کرونا نتیجه بی‌توجهی به نظرات کارشناسی، سهل‌انگاری و سبک دانستن موضوع و در نهایت اولویت‌بندی نادرست دولت است.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در عین حال خاطرنشان کرد: ستاد ملی کرونا به عنوان مرجع تصمیم‌گیری موظف بود فضای آرام شده کرونا را مدیریت کند و در این زمینه سوء تدبیر و مدیریت دولت کاملا به چشم می‌خورد.

وی اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی در این مورد بسیار حساس بوده و رئیس محترم کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس نیز اخیرا نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه ارسال کرده، نمایندگان هم پیگیر هستند تا دولت در قبال این سهل‎ انگاری که قطعا هزینه‎ های روحی، جسمی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری به جامعه تحمیل خواهد کرد، پاسخگو باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس متذکر شد: از مردم تقاضا داریم جدای از اینکه مقصر اصلی وضعیت فعلی چه کسی است، با مراقبت‌های خانوادگی و شخصی به سرعت به فکر مدیریت شرایط و مهار کردن میزان انتقال ویروس باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − سه =