کد خبر : 259433
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
-

راهنمای خرید سرور مجازی فنلاند + ۵ ویژگی

راهنمای خرید سرور مجازی فنلاند + ۵ ویژگی

سرور مجازی کشور فنلاند یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن در دیتاسنترهای کشور فنلاند، شهر هلسینکی می باشد، که امکان دسترسی در هر زمان را برای شما مقدور می‌سازد.

به گزارش عصرقائم، بنابراعلام وب داده، سرورهای فنلاند با استفاده از رایانش ابری بدون وابستگی فیزیکی به منابع ارائه می‌شوند و شما امکان ارتقا و کاهش منابع را در سرورهای فنلاند بخاطر زیر ساخت ابری آنها همیشه خواهید داشت. هزینه سرورهای فنلاند بسیار مناسب در نظر گرفته شده و این هزینه نسبت به منابع که شما برای انجام هدف خود انتخاب می کنید متغیر می‌باشد.

از سرور مجازی کشور فنلاند می توانید برای استفاده های مختلف از جمله استفاده در برنامه نویسی، پروژه های دانشجویی و همچنین میزبانی وب و بطورکلی برای انجام هر کاری که نیاز به آی پی ثابت کشور فنلاند داشته باشد استفاده کنید.

سرور فنلاند دارای تحویل آنی می باشند و پس از خرید می توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره مند شوید. امکان نصب انواع نرم افزار روی این نوع سرور وجود دارد.

ویژگی های سرور مجازی فنلاند

در سرور مجازی فنلاند  منابع سخت افزاری بسیار قدرتمند و به روز دنیا بکار رفته است .

از جمله منابع سخت افزاری آن می توان به هاردهای NVMe پر سرعت که ۴ برابر سریعتر از هارد های SSD هستند ، RAM های DDR۴ ، و  CPU های Intel Xeon Gold اشاره کرد.

این نوع از سرورها دارای آپتایم ۱۰۰ درصد می باشند و شما هیچگونه قطعی یا اختلال در اتصال  نخواهید داشت.

آی پی در این سرور ها تا زمانی که نیاز داشته باشید و سرور را تمدید کنید ثابت می ماند.

یکی دیگر از ویژگی های سرور مجازی فنلاند قابلیت انتخاب سیستم عامل می باشد شما میتوانید سیستم ‌عامل موردنیازتان را از بین انواع مختلف سیستم عامل از جمله سیستم عامل لینوکس، ویندوز یا سیستم‌عامل شخصی‌سازی شده ‌تان انتخاب کنید.

همچنین اگر نیاز به سرور مجازی ترید یا سرور مجازی بایننس دارید، می توانید از طریق وب سایت وب داده و مراجعه به صفحه آی پی ثابت برای ترید اقدام به تهیه سرور مجازی بایننس نمایید.

چگونه یک سرور مجازی فنلاند تهیه کنیم ؟

برای تهیه سرور فنلاند پس از مراجعه به سایت وب داده و انتخاب سرور از داخل منو در بین گزینه ها سرور فنلاند را انتخاب کنید. پس از ورود به صفحه سرور مجازی فنلاند

از بین پلان ها، پلان مورد نظر خود را انتخاب کنبد و روی سفارش و تحویل آنی کلیک کنید.

در صفحه دوم سیستم عامل مورد نظر خود و همچنین در صورت نیاز کنترل پنل متفاوتی از جمله دایرکت ادمین برای سیستم عامل لینوکس، سی پنل و یا پلسک برای سیستم عامل ویندوز نصب و راه اندازی کنید.

(لازم به ذکر است که شرکت وب داده این نرم افزارها را بصورت رایگان روی سرویس شما نصب می کند و شما تنها هزینه لایسنس را پرداخت خواهید کرد.)

سپس روی ادامه کلیک می کنید و به درگاه پرداخت متصل و خرید انجام دهید.

پس از سفارش ایمیل حاوی اطلاعات سرور مجازی فنلاند خود را دریافت خواهید کرد.

شرکت وب داده ارائه کننده سرور مجازی فنلاند  می باشد. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت:

https://webdade.com/

اقدام به تهیه سرور مجازی کشور فنلاند کنید. با خرید از شرکت وب داده میتوانید سرور خود را بصورت آنی تحویل بگیرید.

امیدواریم این متن آموزشی به شما در شناخت سرور مجازی فنلاند  کمک کرده باشد و بتوانید برای اهداف مختلف سفارش و از آن استفاده کنید.

در صورت نیاز به مشاوره جهت تهیه سرور مجازی فنلاند با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۰۲۱۰ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − دو =