کد خبر : 259260
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
-

صعود گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال

صعود گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با گذر از شیمیدر قم، راهی فینال مسابقات لیگ برتر شد.

به گزارش عصرقائم، امروز (جمعه) ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ادامه‌ مسابقه مرحله ‌نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، تیم شهرداری گرگان و شیمیدر قم برای سومین بار به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان شاهین‌طبع با کسب سومین پیروزی مقابل حریف خود با نتیجه ۸۳ – ۷۶، راهی فینال مسابقات شدند.

گرگانی‌ها همانند دو بازی قبل بازی را خوب شروع کرده و کوارتر نخست را ۲۴ – ۱۵ با پیروزی پشت سر گذاشتند که همین نتیجه نیز نهایتا باعث برتری آن‌ها در این دیدار شد. در کوارتر دوم بازی شیمیدر بازی بهتری را به نمایش گذاشته و ۱۷ – ۱۹ به پیروزی رسید، اما این‌ تیم گرگان بود که ۴۳ – ۳۴ پیروز به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم بازی شاگردان مصطفی هاشمی بازی پایا پایی را با خریف قدرتمند خود به نمایش گذاشتند اما ۲۳ – ۲۲ شکست خوردند تا کار در کوارتر چهارم سخت‌تر شود. شیمیدر کوارتر چهارم را ۱۹ – ۲۰ پیروز شد اما نهایتا این گرگانی‌ها بودند که ۸۳ – ۷۶ به برتری رسیدند تا به عنوان نخستین تیم راهی فینال لیگ شوند.

در انتهای این بازی، آلاده آمینو سنتر تیم‌ گرگان با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۳ پاس گل ‌دبل دبل کرده و با تاثیرگذاری ۳۰ ستاره تیمش شد.

در سوی دیگر اما دیوگو سنتر تیم شیمیدر با کسب ۲۵ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۲ پاس گل ضمن اینکه دبل‌دبل کرد، امتیاز آورترین بازیکن زمین نیز شد. او نیز تاثیرگذاری ۳۰ را از خود بر جای گذاشت.

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال به صورت سه برد از پنج بازی برگزار می‌شوند که به این ترتیب، شهرداری گرگان با برتری سه بر صفر مقابل شیمیدر در بازی شماری، راهی فینال لیگ شد.

نتایج بازی‌های دو تیم شهرداری گرگان و شیمیدر قم در مرحله نیمه‌نهایی به شرح زیر رقم خورد:

بازی اول) شهرداری گرگان ۹۱ – ۶۵ شیمیدر قم

بازی‌ دوم) شیمیدر قم ۹۱ – ۹۵ شهرداری گرگان

بازی سوم) شهرداری گرگان ۸۳ – ۷۶ شیمیدر قم

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی، روز شنبه ۲۱ فروردین ماه از ساعت ۱۳:۱۵، مهرام تهران و نفت آبادان برای سومین بار به مصاف یکدیگر می‌روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − چهارده =