کد خبر : 256838
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
-

خبر خوش از افزایش حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۰

خبر خوش از افزایش حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۰

رئیس سازمان برنامه بودجه کشور با اشاره به پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان علی‌الحساب به بازنشستگان در ۲۹ اسفند، گفت: : در سال ۱۴۰۰ هم باز رقم‌هایی در جهت همسان سازی حقوق‌های این عزیزان اضافه خواهیم کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی دولت، «محمدباقر نوبخت» درباره پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان علی الحساب به بازنشستگان در آخرین ساعات ۲۹ اسفند گفت: بر اساس قولی که به بازنشستگان در زمینه آغاز مرحله بعدی همسان سازی بازنشستگان در اسفندماه ۱۳۹۹ داده بودیم این پرداخت انجام شد.

وی ادامه داد: در مردادماه کاری را برای همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی و در مهرماه هم برای بازنشستگان کشوری و لشگری انجام دادیم.

سال ۱۴۰۰ همسان سازی حقوق بازنشستگان ادامه دارد

نوبخت با اشاره به اینکه صندوق تامین اجتماعی خارج از دولت و دو صندوق دیگر در داخل دولت هستند گفت: با توجه به تفاوتی که در پرداخت‌های این دو مجموعه صندوق رخ داد، بعد از اینکه متوجه شدیم به یک توافقی رسیدیم و به بازنشستگان تامین اجتماعی هم قول دادیم که در اسفندماه این مرحله دوم همسان سازی را آغاز می‌کنیم. به همین جهت، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از اعضای این صندوق واریز شد.

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ هم باز رقم‌هایی در جهت همسان سازی حقوق‌های این عزیزان اضافه خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =