کد خبر : 256642
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
-

فراهانی: در ۱۴۰۰ می‌شود قفل های پیش‌روی کشور را گشود

فراهانی: در ۱۴۰۰ می‌شود قفل های پیش‌روی کشور را گشود

یک عضو حزب ندای ایرانیان گفت: با تمسک به اصل وحدت و انسجام، بخش مهمی از قفل های پیش روی کشور باز خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، مجید فراهانی در گفت‌وگو ، در پاسخ به این پرسش که «انتظار شما از سال ۱۴۰۰» چیست؟ اظهار کرد: دهه ۹۰ شمسی به ویژه سالهای میانی آن ویژگی خاصی نسبت به سالهای قبل داشته است.مخاطرات و تلاطمات بسیاری از سال ۱۳۹۷ تا دروازه قرن جدید رخ داد و پررنگ ترین آن از حیث حوادث طبیعی را می توان به سیل و زلزله های خانمان سوزی اشاره کرد که کشور را با مشکلات جدی اقتصادی و معیشتی گریبانگیر کرد.

وی ادامه داد: اما در سال جاری پاندمی منحوس و مرگبار کووید ۱۹ ایران عزیز و دنیا را دربرگرفت که خروجی تحلیلی آن عجز و ناتوانی بشر در برابر بلایای طبیعی بوده است .

فراهانی افزود: هرچند تاثیرات عظیم ناشی از این پاندمی در هم افزایی با تحریم های ظالمانه بی سابقه برای ملک و مردم بسیار گران و مصیبت بار بوده است، اما اصل امید توانست راه مبارزه با این بحران ها را همانند چالشهای مشابه پیشین هموار سازد.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: به عنوان عضوی کوچک از دریای خروشان ملت ایران به اصل تغییر و بهبود ایمان دارم و معتقدم هیچ چیز مهمتر از تغییر در رئوس بنیادین سیاستگذاری کشور نیست.

وی افزود: در اینصورت قطعا با تمسک به اصل وحدت و انسجام، بخش مهمی از قفل های پیش روی کشور باز خواهد شد و این مهم دست یافتنی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =