کد خبر : 256638
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
-

تولیدکنندگان مقررات منابع طبیعی و زیست محیطی را رعایت کنند

تولیدکنندگان مقررات منابع طبیعی و زیست محیطی را رعایت کنند

دادستان مرکز مازندران گفت: تولیدکنندگان در عین حال که باید از حمایت‌های قانونی برخوردار شوند، همچنین مکلف به رعایت مقررات منابع طبیعی و زیست محیطی هستند.

به گزارش عصرقائم، محمد کریمی در راستای صیانت از حقوق بیت المال در بازدید سرزده از شهرستان چالوس و بخش مرزن آباد بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات فنی و زیست محیطی از سوی معادن شن و ماسه استان مازندران تاکید کرد.

وی درپی دستور ویژه رییس کل دادگستری استان و رییس ستاد حفظ حقوق بیت المال استان در خصوص  پیگیری مصوبات اخرین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور سرزده در غرب استان مازندران و شهرستان چالوس و بخش مرزن آباد  با تأکید بر رعایت اصول و مقررات زیست محیطی اظهار کرد: حسب وظیفه قانونی محوله دادستان و دبیر حفظ حقوق بیت المال استان مبنی بر نظارت بر ادارات و سازمانها در انجام تکالیف قانونی بویژه در طول ایام تعطیلات نوروزی و کشیک ها و گشت‌های حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی، رودخانه و جهاد کشاورزی، از منطقه چالوس و مرزن آباد در غرب استان مازندران بازدیدی بعمل آورد تا وضعیت ادارات مربوطه را مورد بررسی قرار دهد.

کریمی در ادامه این بازدیدها بیان کرد: در عین حالی که باید از شرکت های تولیدی حمایت شود از سویی دیگر از تولیدکنندگان نیز انتظار داریم قوانین و مقررات اصولی و فنی و زیست محیطی را رعایت کنند.

دادستان مرکز مازندران با اشاره به بازدید سرزده از یکی از معادن واقع در منابع طبیعی، تصریح کرد: این معادن و تولیدکنندگان در عین حال که باید از حمایت‌های قانونی برخوردار شوند، همچنین مکلف به رعایت مقررات منابع طبیعی و زیست محیطی هستند که البته سیستم تصفیه پساب واحد فرآوری آن نیز در حال استقرار است تا آلودگی های زیست محیطی به حداقل ممکن برسد و حتی هیچگونه آلودگی زیست محیطی هم نداشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − پنج =