کد خبر : 256111
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
-

مشارکت ۱۳٫۵ درصدی بانوان در انتخابات شورای شهر آمل

مشارکت ۱۳٫۵ درصدی بانوان در انتخابات شورای شهر آمل

فرماندار ویژه آمل از مشارکت ۱۳٫۵ درصدی بانوان در انتخابات شورای شهر آمل خبر داد.

به گزارش عصرقائم، علیرضا شریعت در گفتگو ، با اشاره به اینکه سلامت انتخابات را تضمین می کنیم، گفت: تمام برنامه های ما این است که قانون را درست انجام دهیم، ازمردم تقاضای مشارکت حداکثری را داریم و به مردم قول می دهیم که سلامت انتخابات تضمین شده است.

وی مشارکت خوبی در ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی خواند و اظهار کرد: نگران شهرهای تازه تاسیس بودیم که جبران شد.

فرماندار آمل از ثبت نام ۱۹۲ داوطلب نامزد ششمین دوره شورای اسلامی آمل خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۶ نفر زن و ۱۶۶ نفر مرد هستند و در مجموع ۱۳٫۵۰ درصد مشارکت زنان و ۸۶٫۵۰ مشارکت اقایان بوده است.

وی با بیان اینکه  مشارکت زنان در آمل ۱۴٫۰۴ درصد بوده است، عنوان کرد: آمل ۱۱۸ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد  ۱۷ نفر زنان و ۱۰۱ نفر آقایان هستند، که مردان ۸۵٫۶۰ درصد مشارکت داشته اند.

شریعت تصریح کرد: در بابکان زنان ۵ نفر و مردان ۲۰ نفر ثبت نام کردند که مشارکت زنان ۲۰ درصد و آقایان ۸۰ درصد بوده است، در دابودشت یک زن و ۱۴ مرد ثبت نام کردند که مشارکت بانوان ۶٫۷ درصد و آقایون ۹۳٫۳ درصد بوده است.

وی ادامه داد: در شهر گزنک یک زن و ۹ مرد ثبت نام کردند که مشارکت زنان ۱۰ درصد و آقایان ۹۰ درصد بوده است، در شهر رینه یک زن و ۱۰ مرد ثبت نام کردند که مشارکت خانم ۹.۱ درصد و آقایان ۹۰٫۹ درصد بوده است، در شهر امامزاده عبدالله نیز یک زن و ۱۲ مرد ثبت نام کردند که مشارکت زنان ۷.۷ درصد و آقایان ۹۲٫۳ درصد بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 12 =