کد خبر : 255979
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
-

تغییر وضعیت آمل به زرد کرونایی

تغییر وضعیت آمل به زرد کرونایی

فرماندار آمل گفت: از مسافرانی که قصد مسافرت دارند خواهش می‌کنیم که سفرها را به زمان دیگری که بر کرونا تسلط پیدا کردیم موکول کنند.

به گزارش عصرقائم، علیرضا شریعت در گفت وگو ، اظهار کرد: براساس آخرین وضعیت رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا ، شهرستان آمل به وضعیت زرد تغییر یافت و جا دارد از همه مردم تشکر کنم که در جهت مقابله و جلوگیری از شیوع این ویروس ما را همراهی کردند.

شریعت با اشاره به ابتلای ۱۳ مازندرانی به ویروس کرونای انگلیسی گفت: در قائم شهر افرادی مبتلا به ویروس انگلیسی شناسایی شده است و تحت مراقبت شدید هستند.

وی ادامه داد: در شهرستان آمل تاکنون کرونای انگلیسی مشاهده نشده است ولی ما قطعی نمی‌توانیم بگوییم این ویروس در آمل وجود ندارد چه بسا ویروس کرونای انگلیسی در حال گسترش باشد و ما ندانیم. اما این دغدغه و نگرانی داریم.

این مسئول ادامه داد : از مردم خواهش می‌کنیم برای رعایت سلامتی و جان خود و دیگران، از مسافرت و سفر بپرهیزند و همانند سال گذشته دیدوبازدیدها را کم کنند.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه ما منتظر و پذیرای گردشگر و مسافری نیستیم اظهار کرد: در وضعیت زرد همانند گذشته با محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۳ صبح را اجرا می کنیم. همچنین بسیاری از فعالیت‌هایی همانند رستوران‌ها ،کماکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بر اساس دستور ضوابط‌وشرایط وضعیت زرد اقدام به کار خواهند کرد. ما از مسافرانی که قصد مسافرت دارند خواهش می‌کنیم که سفرها را به زمان دیگری که بر کرونا تسلط پیدا کردیم موکول کنند.

شریعت از تعداد بیماران کرونایی بستری شده و فوتی ها در این شهرستان خبرداد و گفت: در روز گذشته برای اولین باری بود که ۱۰۸ بیمار در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند که از این تعداد ۸۵ نفر آملی هستند. همچنین در این روز فوت ناشی از ابتلا به بیماری کرونا نداشتیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم می‌تونیم سیر نزولی را برای شیوع و ابتلا به کرونا را پیش‌بینی کنیم در غیراین صورت مطابق تجمعات مردم در بازار و اصرارشان برای خرید غیر ضروری وارد پیک چهارم کرونا می‌شویم که در صورت وارد شدن به این مرحله با بحران شدیدی روبه‌رو خواهیم شد.

فرماندار آمل در پایان گفت: دغدغه و نگرانی ما برای گسترش ویروس کرونا همیشگی است. از مردم خواهش می‌کنم تا زمانی که به اندازه کافی نتوانستیم از واکسن کرونا استفاده کنیم پروتکل های بهداشتی را همانند گذشته به زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توجه کنند و از نشست ها و دورهم نشینی بپرهیزند و تا حد ممکن شهروندان خریدهای خود را به صورت مجازی و یا تلفنی انجام دهند تا به وضعیت نارنجی و قرمز برگشت نکنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 11 =