کد خبر : 255789
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
-

قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی هندبال به زودی نهایی می‌شود

قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی هندبال به زودی نهایی می‌شود

مربی تیم ملی هندبال امید گفت: برگه قرارداد برای گزینه سرمربی خارجی تیم ملی هندبال ارسال شده و قرار است طی روزهای آینده قرارداد این سرمربی نهایی شود.

به گزارش عصرقائم، حمید صادقی در گفت و گو ، در خصوص تشکیل نشدن اردوهای تیم ملی امید در سال ۹۹ اظهار کرد: فدراسیون برنامه های خود را براساس تمرینات تیم ملی جوانان بسته بود تا تیم ملی امید با این تیم دیدارهای تدارکاتی داشته باشد. متاسفانه با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا لغو شد اردوی تیم ملی امید برگزار نشد. از طرفی در روزهای پایانی سال اردوی تیم های ملی جوانان و نوجوانان و طرح استعدادیابی انجام شد.

وی در ادامه در خصوص برنامه تیم ملی هندبال امید در سال جدید گفت: هنوز هیچ برنامه ای برای سال آینده مشخص نیست یعنی هنوز قرار جلسه ای را نگذاشتند تا ببینیم در سال جدید قرار است اردوها به چه شکل برگزار شود. امیدوارم هر چه زودتر برنامه ریزی ها انجام شود تا اردوها برگزار شود.

مربی تیم ملی هندبال امید در ادامه در خصوص اسامی تیم ملی هندبال امید گفت: من و آقای مرتجی در حین مسابقات اسامی تیم را در آوردیم و در اختیار فدراسیون قرار دادیم. البته لیست اسامی را برای اردوی قبل از پایان سال دادیم که اردویی برگزار نشد. به هر حال تقریبا ترکیب تیم ملی امید مشخص است. البته این تیم مکمل تیم ملی بزرگسالان است و باید با هم ترکیب شوند. باید ببینیم فدراسیون برای سال آینده برای این تیم ها چه برنامه ای دارد.

صادقی در خصوص سرمربی خارجی تیم ملی بزرگسالان گفت: طبق صحبت هایی که رییس فدراسیون داشت برگه قرارداد برای سرمربی خارجی ارسال شده و قرار است طی روزهای آینده قرارداد این سرمربی نهایی شود. اگر این اتفاق بیفتد می توانیم در اواخر بهار اردوهای تیم ملی هندبال را داشته باشیم.

مربی تیم ملی هندبال امید به برگزاری اردوی تیم ملی با حضور لژیونرها و سرمربی خارجی اشاره کرد و گفت: طبق صحبت های رییس فدراسیون لژیونرها از نیمه دوم خرداد آزاد می شوند و می توانند در اردوهای تیم ملی حاضر شوند. بنابراین می توانیم اردویی را با حضور لژیونرها و سرمربی خارجی تیم ملی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: تیم ملی هندبال امید پشتوانه تیم ملی بزرگسالان است یعنی بازیکنانی که در تیم ملی امید هستند می توانند در ترکیب تیم ملی بزرگسالان در کنار لژیونرها قرار بگیرند و برای تیم ملی بازی کنند. امیدوارم هرچه زودتر اردویی برگزار شود و بتوانیم از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را ببریم. مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی پیش روی تیم ملی هندبال ایران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =