کد خبر : 255689
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
-

تندروان: مربی گری خود را با ولاسکو آغاز کردم

تندروان: مربی گری خود را با ولاسکو آغاز کردم

محمدرضا تندروان پس قهرمانی شاگردانش در لیگ برتر والیبال گفت: والیبال ایران اکنون به تلاش و کوشش احترام می گذارد.

به گزارش عصرقائم، دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در سومین بازی فینال لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتد.

باتوجه به اینکه بازی سوم در مرحله نهایی این رقابت ها دنبال می شد هر تیم در صورت پیروزی می توانست جام قهرمانی را به خانه ببرد که تیم فولاد سیرجان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد و قهرمان این دوره از رقابت ها شود.

محمدرضا تندروان پس از این پیروزی و قهرمانی گفت: دوست دارم که یادی کنم از رضا ابراهیمی عزیز و امیدوارم که روحش شاد باشد. این قهرمانی برای من خیلی شیرین و دلچسب بود چرا که ۹ ماه کار گروهی داشتیم. در بازی اول فینال به دلیل سه بازی قبلش که سه هیچ برده بودیم تمرکز کافی نداشته و علی رغم شایستگی نتوانستیم پیروز شویم.

او افزود: در بازی دوم یک بازی قابل قبول را ارائه دادیم و پیروز شدیم. در مسابقه سوم یک بازی دشواری داشتیم چرا که تیم مقابل ما بازیکنان خوبی داشته و یک حمایت همه جانبه از طرف مردم ارومیه دارد و آمده بودند که اولین قهرمانی را به دست آوردند. در ۴۸ ساعت گذشته بر روی بحث روحی روانی کار کردیم که در نهایت مردم ما یک فینال خوب را دیدند.

تندروان گفت: باید بگویم که والیبال ایران قهرمان شد. در این شرایط کرونایی برگزاری منظم لیگ سخت بود. امیدواریم که این قهرمانی گوارای وجود بازیکنان و یادگاری خوب برای مردم سیرجان باشد. والیبال ایران اکنون به تلاش و کوشش احترام می گذارد چرا که ضابطه ها جایگزین رابطه ها می شود و این برای من خوشایند است. بسیاری از بازیکنان دیده شدند و خیلی خوشحالم که با تلاش و کوشش قهرمان شدیم. مربی گری خود را با آقای ولاسکو آغاز کردم و آقای ولاسکو به من یاد داد که مربی مامور به تکلیف است نه مامور به نتیجه. تکلیف درست انجام شود نتیجه همراه می آید و در کار خود اطمینان داشتم. حتی اگر قهرمان نمی شدیم من تیم خود را قهرمان می دانستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 7 =