کد خبر : 255474
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
-

معیارهای انتخابات توسط رسانه‌ها در جامعه بازنشر شود

معیارهای انتخابات توسط رسانه‌ها در جامعه بازنشر شود

به گزارش عصرقائم، قنبرعلی داداش‌پور صبح امروز در نشست با فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی شهرستان که در سالن شماره دو فرمانداری برگزار شد، در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: فضای مجازی دارای آسیب‌ها و فرصت‌هایی است که باید با کمک رسانه‌ها و ادمین‌های فضای مجازی رصد و بررسی شود. وی افزود: اصحاب رسانه چشم

به گزارش عصرقائم، قنبرعلی داداش‌پور صبح امروز در نشست با فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی شهرستان که در سالن شماره دو فرمانداری برگزار شد، در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: فضای مجازی دارای آسیب‌ها و فرصت‌هایی است که باید با کمک رسانه‌ها و ادمین‌های فضای مجازی رصد و بررسی شود.

وی افزود: اصحاب رسانه چشم و گوش مسئولان و مردم در اجرای بهتر روند پیگیری‌ها در سطح شهرستان خواهند بود.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد با بیان اینکه فعالان رسانه از تشویش اذهان عمومی جلوگیری کنند، تصریح کرد: اگر تخلفاتی مشاهده شد باید به مسئولان مربوطه اطلاع‌رسانی شده تا پیگیری از منبع انجام شود.

داداش‌پور ادامه داد: ما در سطح جامعه نیاز به تزریق شور و نشاط اجتماعی داریم و در راستای تحقق این امر باید فعالان رسانه‌ای وارد عرصه شوند.

وی با اشاره به اینکه در ایام انتخابات هر فردی می‌تواند برای تبلیغات از پیج شخصی خود در زمان تبلیغات استفاده کند، گفت: ما خدمت‌گذار مردم هستیم اما گاها مورد انتقاد قرار می‌گیریم که باید از شیوع انتقادات نادرست جلوگیری شود چراکه باز نشر برخی محتواها ممکن است، عواقبی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 6 =