کد خبر : 255390
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
-

پیش‌بینی پایان هفته‌ای گرم در مازندران

پیش‌بینی پایان هفته‌ای گرم در مازندران

به گزارش عصرقائم، هوشنگ بهزادی در گفتگو ، با اشاره به آب و هوای  شهرستان آمل اظهار کرد: روزهای گذشته سامانه بارشی سرد با کاهش دما در سطح منطقه داشتیم که مقدار بارش باران بسیار خوبی بودیم. وی با بیان اینکه پیش بینی آب و هوا در روزهای آینده عنوان کرد: هوای استان رو به

به گزارش عصرقائم، هوشنگ بهزادی در گفتگو ، با اشاره به آب و هوای  شهرستان آمل اظهار کرد: روزهای گذشته سامانه بارشی سرد با کاهش دما در سطح منطقه داشتیم که مقدار بارش باران بسیار خوبی بودیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی آب و هوا در روزهای آینده عنوان کرد: هوای استان رو به بهبودی خواهد بود، هوای صاف و آفتابی  و نیمه ابری را مشاهده خواهیم کرد که با افزایش دما مواجه می شویم.

رئیس هواشناسی آمل  تصریح کرد: از چهارشنبه و در روزهای پایانی افزایش دمای قابل ملاحظه‌ای را پیش‌بینی می شود.

وی از میزان بارندگی امسال خاطرنشان کرد:بارش باران در انتهای امسال مناسب بوده است، در چند روز گذشته نیز بارندگی خوبی داشتیم در بالادست بیش از ۵۰ سانت در منطقه لاسم شاهد برف بودیم.

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه هاي پيش يابي هواشناسي، وضعيت جوي استان مازندران امروز هوایی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دمای و از اواخر روز با افزایش ابر را شاهد خواهم بود و فردا هوایی نیمه ابری و درمناطق ساحلی و جلگه ای با احتمال مه صبحگاهی مواجهه خواهیم بود.

از سه‏ شنبه تا پنج‏شنبه هوایی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در ارتفاعات و دامنه ها با  وزش باد گرم نسبتا شدید پبش بینی می شود.

جمعه هوایی نیمه ابری تا  ابری همراه با کاهش دما ، بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت و در روز شنبه هوایی ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج با کاهش ابر را در استان شاهد هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − چهار =