کد خبر : 255241
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۰
-

“لوا” در رده دوم گلزنان تاریخ بوندسلیگا

“لوا” در رده دوم گلزنان تاریخ بوندسلیگا

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسپورت یک، روبرت لواندوفسکی در دیدار برابر وردربرمن درخشید و توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند. قبل از این گل او دو بار دیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد ولی بالاخره توانست زننده گل نیز باشد. لواندوفسکی بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی با گلی

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسپورت یک، روبرت لواندوفسکی در دیدار برابر وردربرمن درخشید و توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند. قبل از این گل او دو بار دیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد ولی بالاخره توانست زننده گل نیز باشد.

لواندوفسکی بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی با گلی که در این بازی به ثمر رساند تعداد گل های خود را در بوندسلیگا به عدد ۲۶۸ رساند تا در کنار کلاس فیشر در رده دوم جدول گلزنان تاریخ بوندسلیگا قرار گیرد.

بهترین گلزن تاریخ بوندسلیگا گرد مولر بمب افکن ژرمن‌ها است که توانست در ۴۲۷ بازی ۳۶۵ گل به ثمر برساند و این رکورد سال‌ها در فوتبال آلمان و تاریخ بایرن مونیخ باقی مانده است و باید دید مهاجم گلزن بایرن مونیخ می‌تواند به این رکورد نیز برسد یا خیر.

بایرن مونیخ چهارشنبه شب در حالی دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برابر لاتزیو برگزار خواهد کرد که در دیدار رفت با نتیجه ۴ بر یک در زمین حریف به برتری رسید و خیال خود را برای صعود تا حد زیادی راحت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =